6 januari

Dagen borjade jatte segt, hade svart att komma upp ur sangen, men nu sitter jag har iallafall.

M ar sjuk idag sa jag behover inte jobba pa nagot timma, Debra har doktortid idag, far se vad dom sager dar borta.. hon borjar ha sa dar ont i nedredelen nu sa det borjar val snart :D ar sa nyfiken, vill att hon ska komma idag :)
Igentligen ar det en ledig dag for mig idag men eftersom han ar sjuk o hon ska dit sa blir det andring i schemat...


Nu ar jag off igen hihi...
satter mig har en stund sen blir det muskeltraning i gymmet denna dagen blir det armar och ben som ska tranas..

Josses maste bara saga att for er som itne fattar att off betyder ledig/har rast sa vet ni det nu. aven du MONA!  :D hihi och tranar gor jag bara for att jag har sma timmar ledigt har och dar da jag igentligen inte hinner gora nagot annat!

Jepp snart ar det babis dax, kommer bli valdigt kul och jag ar jatte avensjuk pa Diana som fick sitt nya host barn har om dagen en liten tjej blev det :D Grattis pa henne och hennes host familj!

Kommentarer
Postat av: Mona P G

oj vad du tränar, blir miss Fitness när du kommer hem, buntar i hop oss hela familjen, hihi!



Glömt inte se dig om, många kul ställen...fråga familjen om goda råd! Snart bebisdax jippie

2009-01-06 @ 18:39:33
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0