3 januari - Johns fodelsedag / nyuppdaterad!

Hejsan alla dar hemma!
Idag fyller lillkillen 5 ar, hip hip hurra!!   Han har massa paket pa bordet i storarummet, av mig ska han fa 12 bakyardiganbocker och 4 bocker med "just me and..." roliga barnbocker, som jag tycker han ar vard!

Igar kvall skulle jag och Nelly aka till Tysonscorner sa blev det men val dar ringde Diana och berattade att vi alla skulle till ett spelstalle (om vi ville givetvis) sjalvklart blev svaret och vipps satt vi i josefs bil pa vag till Maryland, josses vad kul.. Val dar fick man ett spelkort som ser ut som ett bankkort som jag fyllde pa med 25 dollar. Sen bar det av in till alla spel och sadant, det hela gick ut pa att samla pa sig sa manga "tickets" som man kunde, jag hade 662 medens Nelly hade 542 sa jag vann, eftersom dom andra varit dar fler ganger hade dom mer tickets an oss pa sitt spelkort.
Pa hemvagen blev det en "dollarburgare" pa donken.. Jag tror jag var hemma runt halv tre.. Tack for en superkvall tjejerna och josef haha :)

Men over till nuet, ska snart ata ska late John oppna alla paket forst sen blir det frukost, gymma sen ringa Nelly sen vet jag inte hur vis ka ta oss in till Dc men pa natt satt ta oss dit (bil eller tag?) och hitta nagt spannande museum.

Nu ar jag tillbaka fran gymmet, var dar i ca 45 minuter.. Men iallafall nu vantar jag pa att Nelly ska ringa sa vi kan komma ivag snart..

Ringde aven Maisa idag, vet inte om hon fattade att det var jag "hihi" for ja sa att det var Hannah insag jag nar jag lagt pa, men hon sov och skulle jobba idag sa det blev inget med att traffa henne, vill ju att hon ska komma pa mitt kalas :D

Nu ar jag har igen, kul va ?  :)
Jag har varit och spenderat lite pengar nu igen...Har kopt ett headset och lite andra saker.. varit pa bio Marley & me super duper bra men dock jatte sorjligt grat o grat men nu ar det bra igen :) Hemma nu ska snart sova och sa.. fick just reda pa att jag inte akn instalera skype pa datorn for det ar for hoga risker pa massa allt konstigt, folk kan se vad man skriver in for losenord osv.. men det loser jag pa nagot satt...  :( 

God natt sverige!!

Kommentarer
Postat av: Mona P G

Hej du, låter som ditt liv börjar bli lite mer spännande!! Grips inte av speldjävueln bara, hihi. I dag har vi kommit hem från Oslo. Nu bor Fredric där, ett himla stohej blev det för lägenheten innehöll ingen spis, kyl och frys eller tvättmaskin, MEN den innehöll säng och diskmaskin, logiskt va? jaja efter två dagars jagande, släpande och åkande har vi löst det. Nu finns allt han behöver, internet kommer förhoppningsvis på måndag! Han har köpt en ny svart soffa, samt ett svart tv-bänk, svart stora rumsbord, till ett vitt rum. Blev skistnyggt! Lägenheten är lite ovanlig, höga fönster och golvvärme, i går när vi kom var det svinkallt men det verkar ordna sig, man får ha rejält varma golv för det är de ända som finns. I sovrummet finns ett lite element men där finns ingen golvvärme så där vaknar man till liv raskt när man kliver ner på golvet från en varm säng.

Hans jobb ligger bara runt hörnet, jättenära. Däremot är mat dyrt, jättedyrt, ett paket med hotdogs kostade över 40 kr, norska då... och lösgodis 17,90 haha men det är ju rätt bra....ler

men vemod i hjärtat lämnade vi honom i den stora staden, men jag tror han löser det mesta. puss och kram en trött mamma!

2009-01-03 @ 23:10:45
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0