26 januari

Hej alla nu sitter jag har och vantar pa att J ska vanka.. jobbar till tio nu pa morgonen men allt ar klart  med M och sa nu ar det bara J kvar som jag vantar pa..

Lite kul fakta.
Om jag vill ga till min nya familj tar det ca 7 dagar och 12 timmar, men om jag tar bilen dit tar det bara ca 9 timmar och 26 minuter... Haha sa kul har jag sa jag sitter och kollar upp hur lang tid det tar  att ga dit.. Men jag tar planet som inte ska ta mer an 2 timmar! Det later bra det eller hur?

Igar forsokte jag paxkapacka, nelly hjalpte till... slutade med att vi satt och kolla pa "monk" hur kul som helst :D diggart!!
fast vi, eller ja jag fick lite gjort iallafall insag att jag har ... forst packade jag ner alla klader, hur smart ar jag igentligen? har ju en hel vecka kvar har haha sen borjade jag kolla vad jag hade i scrapbooking vag, josses... suck det ar sa mycket och det kommer bli sa tungt :/

men iallafall nu fick jaga order av mona att kila till djuraffaren :) haha bye
uurs det jatte snoar har, blir inget med djuraffaren har.. det ar snostorm. ska med nelly senare idag da kan jag kolla in djuraffaren och skicka post!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan, aha snopet.. Jag är ledsen men på fredag kan jag inte :( Ska på en "au pair fest", eller på nån klubbb med massa andra.. :S

2009-01-26 @ 19:55:18
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0