21 januari...

Hej alla... kanske var lite dumt att bara "hava" ur mig allt igar..

Men iallafall sa har ligger det till, Idag kommer min Lcc och pratar med mig och min famlij ang. byte av familj.
Debra sa till mig igar nar vi pratade att dom tycker att jag mastmaste ta for stort ansvar nu nar babisen ar har och samtidigt halla kolla pa vilda J och autistista M.. Dom har ok bestammt sig for att inte skaffa nagon mer aupair bara for att det forvirrar barnen och att ist ha nagon som bor har ca 5-10 ar..
Och svar pa fragan om jag maste flytta, Ja men Debra sa att jag far stanna i huset anda tills jag far en famlij.. Vissa familjer gor inte anns det man har 2 veckor sen aker man ut och har men ingen ny familj da da blir det en flygresa hem. Men som sagt tror jag inte att jag kommer hem utan att jag far en ny familj inom kort. forsoker halla er uppdaterade, samtidigt som jag sjalv ska forsoka smalta detta och sa..

skriver mer senare, kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Amanda

VA ska du byta familj?

vad har hänt?

2009-01-21 @ 17:33:58
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Om jag var du skulle jag nog försöka stanna i DC eftersom du redan känner området! Det kommer ju vara jobbigt nog att byta familj.

Annars har jag inte så mycket tips att ge...

2009-01-21 @ 18:50:16
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag förstår att det måste kommit som en chock!

Kommer du vilja ha äldre eller yngre barn nu?

2009-01-21 @ 21:02:00
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Det kom som en chock. Hade dom inte bett dej stanna ett år till? Du har nog haft det jättebra ,så du får väl kolla noga på nästa , men det ska väl lösa sej. Vad säger killarna?

Kram farmor

2009-01-21 @ 22:09:46
Postat av: Siw

Jag hoppas verkligen att du hittar en ny familj men måste du då stanna Ett helt år till eller hur blir det?????

Kramisar Siw

2009-01-22 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0