20 januari

Hej alla, idag hade jag mote med min vardmamma igen, denna gangen berattade hon att hon och michael hade pratat och att hon kanner att det blir for mycket for mig, som hon sa forra gangen att hon tycker att det blir for mycket ansvar for mig att ta hand om 3 barn... sa nu har vi pratat och bestammt att jag ska gora en rematch.. Kul, nej inte sa, jag gillar denna familjen jatte mycket och komemr sakna dom annu mer, men kanner ocksa att det kommer bli jatte kul att fa se mig om annu mer har i stora landet.. Min Lcc kommer over hit i morgon och da borjar min process med familj intervjuver med mera.. sa nu nar ni vet detta funderar jag pa vad ni tycker
ska jag aka till andra sidan av Usa eller ska jag vara kvar har? Melissa som ar min Lcc kommer ha manga sadana fragor till mig i morgon... jag vill nog bara ha en bra familj! 

Anyway, nu ska jag och Nelly leka.. och jag ska beratta for min basta van har i usa att jag ska flytta... Kanns kul... deprimerande... bye!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men what?? :O Det var som tusan.. Var det deras idé från början eller tyckte du att det skulle kännas jobbigt innan de tog upp det? Shit, snacka om förvånad jag är! Men spännande ändå att "se sig om", om du åker någon annan stans..

2009-01-21 @ 03:35:13
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Mona P G

va? fattar inget...måste du flytta?

2009-01-21 @ 07:34:06
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Marika

Säger som Mona!! Kan dom göra så? Varför?? Dom visste ju att du skulle få 3 barn att ta hand om när du kom dit. Dumt tycker jag!!

2009-01-21 @ 11:35:20
Postat av: emelie

men va? tycker DU att du vill byta familj? för du har ju haft en fantastisk tur att du har fått en sån underbar familj, jag är tveksam till att du kan få så mycket bättre faktiskt.. säger som de andra, varför tänkte de inte på det när de anställde dig? att du skulle få ta hand om tre barn?

2009-01-24 @ 15:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0