18 januari, 20 ar och ar fortfarande i usa :)

Nu ar det dax att fylla ar ok :)

Igar var jag med Nelly hela dagen, jag gick hem till henne runt tio tiden, hon vantade pa mig och vi akte till A.c More affaren (min absoluta favorit!!) Jag kopte en diecuts! sen tog vi bussen till pentagon eller nagot liknande, dar hoppade vi pa taget som tog oss till Dave & Busters dar vi spelade bort lite pengar haha :P sen nar vi varit dar en stund at vi mat och sen spelade vi lite till, sen blev det bussen hem for varan del... Val hemma igen (utan att frysit ihjal, nu ar det riktigt kallt har!) sa spelade vi pa Nellys nya wii spel drack cola och var allmant sega. sen runt tiotiden igen korde hon hem mig och jag sov som en babis!

Nu ar jag vaken igen, vaknade kl sju av att mobilen blippa o blippa.. Tack for alla sms fran hemmifran!! och alla mail, hihi spel vykorten :) super sota!
Har atit frukost och badatagit ett langt bad.. Jag fick 100 dollar av debra och dom nu nar jag kom upp, for att kopa vad jag vill for, nice!

Idag ska jag tillbaka till Nelly, vi ska ha pysseldag sa ska snart ga ner och packa ihop alla scrapbooking saker som jag ska ta med mig, sa ska vi fordriva tiden idag.. Later bra va?/

Kommentarer
Postat av: Marika

GRATTIS IGEN!!!!



Kramen Marika

2009-01-18 @ 16:29:41
Postat av: Rosanna

Hej Johanna!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! Hoppas du får/har en jätte bra dag! :D

Jag ska fira dig här hemma, haha ;) Grattis, grattis :)



Vi måste prata mer snart :)

2009-01-18 @ 16:50:50
Postat av: Mona P G

GRATTIS GUMMAN, får väl skriva här igen då!! Ha en underbar dag....

2009-01-18 @ 17:23:35
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Frida

GRATTIS :D:D:D

2009-01-19 @ 04:19:11
URL: http://nannafrida.blogg.se/
Postat av: Stefan Pernilla Eric och Simon

Hej!

Grattis på födelsedagen önskar vi på Holmstigen. Hoppas att allt är bra och att du hade en bra födelsedag.

Kramar från Stefan Pernilla Eric och Simon.

2009-01-19 @ 11:51:27
Postat av: zandra

GRATTIS!

2009-01-19 @ 18:07:59
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0