16 januari, bara 2 dagar kvar !

Nu sitter jag har igen kl ar runt 4 och jag har fatt gatt pa rast eftersom mormor och morfar kom och halsade pa. Skont innan jag gick pa rast fick jag min lon ok, 180 dollar kanns fins infor helgen som kommer, troligen kommer jag och Nelly handla upp ganska mycket pengar hihi.. Blir hem helg i hennes hus eftersom hennes vardfamilj aker pa bilresa..  Vi ska laga mat, bio, Dave & busters, wii, feta godis och glass, sova lange och fira mig, baka tarta och bara feta runt haha om det lat ju bra.. men det blir en helg i mysbraller nar vi ar inne iallafall..sen ska vi forsoka hinna med lite scrapbooking och annat pyssel.. hoppas det blir manga kort sa ni far se.

Mina hander torkar ut och jag skojar inte nar jag sager att dom ar roda som kraftor och hur torra som helst, sprickor och sa, ser ut som jag ar alergisk mot nagot... Jag smorjer med handkram minst 4 ganger om dagen... Det svider hela tiden...

Nog om det, eftersom jag ar sa himla glad att det ar min fodelsedag snart wiie!!

Jag har bestammt att inte ska in till Dc pa tisdag for att se nar Obama tar sin makt, kollar pa tv hemma och sa jobbar jag nog ocksa eftersom skolorna har stangt den dagen.


Kommentarer
Postat av: Kerstin & JumJum

Hej!

Tror att det är ett klokt beslut att kolla TV istället även om det naturligtvis skulle vara nåt att berätta för barnbarnen!!!

Tack så mkt för Grattis, måste erkänna att det är rätt så coolt att vara bäst (hihi)!

Ha det bäst och tänk på att det alltid kommer en dag efter!

Kram

2009-01-17 @ 08:28:39
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Mona P G

Du måste nog få tag i en fetare salva, eller kanske olja...du är säkert narig!



det är en del i salvan som svider...karbamid tror det heter...

Puss puss

2009-01-17 @ 13:31:53
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Marika

GRATTIS PÅ 20 ÅRSDAGEN JOHANNA!!!!!

MÅNGA KRAMAR FRÅN MARIKA MED FAMILJEN*******





2009-01-18 @ 12:26:47
Postat av: Mona P G

GRATTIS på 20 årsdagen!!! önskar alla här i Karlsborg och Norge!

2009-01-18 @ 12:54:17
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Pappsen

GÖTT GRATTIS DIN GAMLA 20:ÅRING!!!!!!!!



Ska nog alldeles strax ringa och väcka dig!!

2009-01-18 @ 13:04:44
URL: http://www.kruthuset.se
Postat av: Dahlgrenarna

STORT, JÄTTESTORT GRATTIS på din alldeles egna specialla dag.

önskar vi i Forsvik i urskogen! :)

Ha det BÄST ;)

2009-01-18 @ 14:31:17
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0