15 januari

Hejsan igen.

Igar var jag pa au pair mote och traffade en ny svensk tjej, som inte bor langt ifra mig, nice varre :D
vi kakade mat pa en resturang, det var kul och idag ar det en av tjejerna som gifter sig.. pa fredag aker en av de andra tjejerna hem efter att jobbat har i 2 ar...

Nu sitter ajg har kl ar ett jag skulle borja jobba kvart over 12 men ingen henne det var en lapp, det stod "ar pa lunch med J, ta nagot och at och borja jobba nar vi kommer hem "  haha nice


Forresten snart ar det fodelsedag har wiiie, och jag hoppas pa att jag far det jag har sett varje dag nu i snart 3 dagar :D hahaha men ska nog inte hoppas for mycket...


Tycker ni forresten att jag ska aka in till Dc nar obama sager att han tilltrader som presidet elelr vad det nu ar han gor, haller tal iallafall, jag vill det ar pa tisdag.. Debra sager att det ar aldeles for farligt, men alla andra au pairer ska in o kolla.. kanns ju inte sa ju att jag maste vara hemma da...sa vad tycker ni??? jag ar ju bara har i ett ar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu kommer försiktiga farmor med en tanke. Jag har tänkt på att det är ett historiskt ögonblick och vore fint att vara med. Antagligen är det en ohygglig trängsel och kanske våldsgrupper ute. Jag skulle nog inte gå dit. Och jag tror du får se honom mycket närmare och tydligare på TVn hemma. Egentligen brukar man ju inte se så bra i jättefolksamlingar. Jag ser inte bra i mindre samlingar heller , för det är alltid nån som ställer sej framför.

Hälsningar och kram. Farmor

(Har du läst min klagovisa på e-posten?)

2009-01-15 @ 22:58:29
Postat av: Olivia

Sv: Japp jag bor i usa :)

2009-01-16 @ 01:54:51
URL: http://likeablonde.blogg.se/
Postat av: Minstasyrran/Elsa<3

tack för alla jullappar jag har fått <3

2009-01-16 @ 14:58:35
Postat av: Mikaela

Jag kan nog saga att det kommer vara ratt omojligt haha. Flera miljoner manniskor kommer vara dar. Vagarna ar avstangda sa alla tar metron. For att kunna se nagot oht maste du nog aka nar metron oppnar :)

Jag ska kolla pa tvn istallet.

2009-01-16 @ 16:04:53
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tycker absolut att du ska åka dit. Frågar du en nervös människa så skulle nog den människan inte ens satt sin fot i USA från början ;) om alla andra ska dit så tycker jag att du ska det. Det är ju ett stort historiskt ögonblick! Du är ju ingen idiot och håller dig väl på bra avstånd om du tyker att det verkar farligt. Vågar obama så vågar du ;)

2009-01-16 @ 17:41:14
URL: http://afairytaleonsale.blogspot.com/
Postat av: Siw

Jag skulle nog vara så nyfiken så jag skulle åka dit MEN var rädd om dig!!!!!!Vet ju inte hur det är "over there"

Kram på dig

2009-01-16 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0