10 januari, dagen da det var planerat..

Nu ar det mitt i natten har eller runt tio iallafall. Nelly  har just akt hem och ja ska snart ga ner och sova lite..

I dag har jag varit med Nelly och varit i art and craft store hela dagen...Jag har kopt en silver penna for 25 cent och lite cuttelbug saker sa jag kan skara ut en nalle bjorn, en apa och en katt, katten fick klader med sig. Vi hag skart ut massa saker idag, fast vet inte riktigt vad jag ska ha alla till... Men det kommer nog till anvandning nagon gang.. Hoppas jag, vi ska ha lite i art room och pyssla med jag och pojkarna!

Ikvall ar det aven Bethoven maraton pa tv, blir nog glass och tv ner kyypen under tacket :)

I morgon kommer tosen hem, sa spannande det kommer att bli. Jag vet hon hon stavar sitt namn nu, Leigh (uttalas Lee pa svenska) WIIIE ar sa glad!!



Jag maste prata mer med Rosanna snart, langtar :D hoppas det gar undnan!! tiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0