6 Februari, jobbat 11 timmar idag :D

Hejsan alla ;)

Idag har jag jobbar 11 timmar sa klaga inte som stavning och sadant inte ar pa topp :) haha
Iallafall, dagen var haldelserik, mycket grat och kannslor.. Kai har gratit nastan hela dagen hor han fortfarande fast han sover och inte grater langre... tror han haller pa att bli sjuk, han har nog ont i oronen har gat runt och "haller for" den hogra orat, stackarn! 
anyway.. Morgonen borjade bra med grot till frukost (min vardpappa kopte det igar for jag fragade om jag kunde fa det :p ) sa alla at grot, havregrynsgrot gott sa gjorde jag en "svensk" smorgas.. majonas, ost och salami super gott han nog inte smakat sa gott sa himla lange det passade sa bra ihop! saknar svensk mat, men hoppas jag fat supersvensk mat nar jag kommer hem!
efter frukost sa lekte vi bara i storarummet :)

Nu skypade jag med Frida... nu har jag hjarlslapp... vet inte vad jag skulle skriva hade tankt ut det sa bra... men skriver lite hit som dit nu istallet...

Dagen i punktform

* Grot till frukost mums!!
* Leka i storarummet med tvillingarna
* Naptime for the twins!   "ca en timma"
* Ut i snon med tvillingarna och mamman fotoade dom :)
* Leka lite till i storarummet..
* Badtime, jag var lika blot fast jag inte anns var i narheten av badet (jo jag satt brevid i samma rum och kollade pa men anda en meter ifran haha) dom ar for harliga sotungarna!
* Lunch, ravioli, dessa grabbar vet vad man kan ata :) haha ett plus for dom!
* naptime #2 dom sov ca 2 timmar, medans dom gjorde det satte jag igang med mitt projektet "gora ett art room i kallaren" wiiie, kommer bli super bra nar det ar klart..! ska visserligen bara bara ner alla saker dit :P sa det ar inget jatte projekt men tar tid eftersom jag undertiden vill/ska se till att det ar snyggt i andra delar i huset ok  = ) 
* Lekte i Tylers room, dom gillar att leka i deras syskons rum :) Det ar easy att ha dessa killar underhallna och glada... (oftast)
* Far veta att jag behover jobba lite extra for Rob behovde Jobba klart med det han holl pa med (han gor det an och kl ar snart tio) och Nadra ar ute pa uppdrag pa sjukhuset.. (hon fotar till deras hemsida)
*  Fixar lite mat till T och M, Makaroner och ost  och blodgrape :)
* Rob kom in halv sju, jag slutar oftast fem men det var ok for mig eftersom dom tar bort lite timmar nasta vecka  :)
* Popade popkorn och tog Kai in och kollade pa footloos (stavning?) iallafall den grabben gillar att dansa sa han stog/hoppade i min sang till alla latar!  Jag har fatt tillgang till en liten dvdspelare (ser ut som en liten laptop) som jag kollar pa film pa varje kvall :) hehe underbart, visserligen sager dom att jag fat sitta ute vid the fireplace men att somna till en film ar skont och jag behover bara somna in och vakna pa morgonen igen uten att behova byta plats :)


Det var nog allt, lite lattare sa, nu ska jag nog sova lite..


ska forsoka gora nagot av denna blogg... ingen kul blogg ska piffa upp den lite det lovar jag... Pappa kan du hjapla? hihi vill prata med er hemma i huset i morgon nar jag slutar ar ni vakna vid 11 sv tid? da slutar jag sa da kan vi skypa eller ar det utstallning pa lordag?


                       see ya   Bye

Kommentarer
Postat av: Pappa så klart

Visst är det utställning... vi åker tidigt på lördag morgon... i snöstorm! hoppas på bättre väder..

tuta till vid 11-tiden du... kram pappa

2009-02-06 @ 08:15:41
Postat av: Mona P G

Hm du får inte tuta till vid 11, pappa ska köra och behöver koncentrera sig på det och då behöver han sova! Bättre vi hörs på lördag kväll i så fall! Ha det jättebra och härlig med tvillingar...puss kram

2009-02-06 @ 08:50:13
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Tess

Kika in bloggen idag film på lilla Dexter som får alla att skratta :) kram

2009-02-06 @ 08:55:44
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Denice

jaha. hemadreseen :P det fattade väl inte jag heller:P



ryssvägen 1

546 73 Forsvik



Så! JAdå, vi har d jättebra ihop, förstår att du saknar henne! Hon saknar nog dig mä sörru!! KRAM

2009-02-06 @ 11:16:15
URL: http://aquarious.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej Johanna!

tack för dom fina orden. Dom värmer gott här i vinterkylan.



//Petra

2009-02-07 @ 00:31:12
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0