4 Februari

Idag har allt nastan gatt flytande. Borjade klockan atta och gjode frukost at tvillingarna, idag blev det grot.. bara att vispa ihop gryn med mjolk sen var det klart och dom fick banan till och sen lite apelsin! Gott jag at samma sak!

nar dom atit klart sa lekte vi massa nere i storarummet, haha man blir nog aldrig trott pa barnaskratt/skrik   underbart nar dom ar sa glada att dom knappt vet vad dom ska gora! Vi lekte anda tills det var dax for tvillingarna att ta sitt morgonnap.. Under tiden dom sov passade jag pa att badda M och T sangar damsuga derasrum och storarumet fick sig en omgang det ok, plocka ur och i diskmaskinen sen vek jag tva tvattkorgar fulla med tvatt en som jag tvattade sent igar som jag hade glommt bort och en som jag startade pa morgonen innan jag borjade jobba.
Tvillingarna vaknade en och en halv timma senare och vi kladde pa oss for en timma ute i snon hihi, dom fick aka pulka jatte snabbt (eller inte sa snabbt, jag ar inte snabb pa att springa i snon huhu) men dom skrattade och hade kul!
Sen gick vi in nar det var 1 timmar kvar till lunch och tog ett varmt bad eller pojkarna tog ett bad och jag satt brevid men blev nog lika blot som dom haha, skvatta vatten ar det basta dom vet   :)  
Till mat fick dom borja med banan medand jag fixade makaroner och ost, efter det fick dom lite yogurt.
Sen lekte vi vidare i hela huset tills mormor kom och gjorde middag at oss.. vet inte vad det var men gott iallafall, mjukt tacosbrod med ost och skinka i ugn.. Funkade supder for mig, tar inte lang tid att gora det heller... sa det blir nog fler ganger.

Nu sover alla barnen och nastan jag med, trott ar jag.. jatte trott men pa ett bra satt!
God natt sverige! 

Kommentarer
Postat av: emelie

den middagen låter som enchiladas, förbaskat god mat det :D emma gör ofta det fast med kycklingfyllning :)

här är det också snö, och mer ska det bli. dumma vinter :(

2009-02-05 @ 12:29:07
Postat av: Denice

Hejsan! Stella sköter sig finnemang :D

va va re för adress du ville ha? Hotmail el blogg?

chippen[email protected]

aquarious.blogg.se



Hoppas du har det bra där borta! KRAM

2009-02-05 @ 13:06:04
URL: http://aquarious.blogg.se/
Postat av: Mona P G

Härligt det låter, äntligen får du jobba!! hihi men som du säger, nu är du trött på ett bra sätt...fast jag är väldigt skeptisk till banan, makaroner med ost och sedan yoghurt??????? Är det alá Johanna eller är det ngt som dom brukar käka?



Här är allt nästan bra, alla har huvudvärk och halvdåliga, Yngve däckad av feber....vink och kram från oss...idag kom Elsas paket..

2009-02-05 @ 16:26:18
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Elsa

Tack för boken =)

2009-02-05 @ 16:28:46
Postat av: Anonym

Hejsan Johanna! (: .. Jag får tacka så mkt för dom fina tröjorna jag fick! Dom passade jätte bra och va snygga ! :D



Hoppas de går bra för dig i USA med alla flyttar fram å tillbaka !



//Fredric

2009-02-05 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0