31 januari Nu borjar det om pa nytt igen :)

Hej alla, Nu kommer det inlagg jag hoppas alla ar nyfikna pa :D

Nu sitter jag i narheten av koket och skriver lite..
Huset ar jatte fint, mitt rum ar annu finare, barnen ar super sota :)
Dagen borjade val bra men att packa i panik, fast jag packat hur lange som helst... kanndes som att borja om igen, packa inget var packat.. fast anda var allt packat, suck... haha   Debra gjorde frukost at mig som jag inte han ata, sen tog min host dad mig till flygplatsen och hjalpte mig att checka in sen bar det av till att vanta och vanta i nagra timmar (tva timmar hihi) forst flog jag till new york tog en timma sen fick jag vanta dar pa nasta flyg i 40 minuter sen checkade jag in och flog i det minsta planet jag ever sett, jatte litet och fullt med folk (ett tag dar trode jag att vi inte skulle kunna lyfta..) efter ca annu en timma och 10 minuter var jag framme. Gick ur planet och vantade pa mitt handbagage som dom tog och lade under planet.. haha nar jag gick mot utgangen kom jag att tanka pa att jag inte anns var nervos.. sa jag blev givetvis jatte nervos :D haha men dar nere stog min nya host mamma och dottern, saa sot !!  Vi gick for att hamta mina andra vaskor och pratade massor om allt och lite till hehe det var treligt!  sen akte vi hem och traffade de andra barnen lite vanner och vi bestammde oss for att ga ut och ata kinesmat mycket gott!! sen akte vi hem och nu sitter jag och den andra au pairen som dom har (hon aker hem i natt klockan 2) och pratar om massa saker, hon ar en trevlig tjej fran Mexico och vi ska traffas nar hon kommer tillbaka och halsar pa! Sa det ska bli kul!

Mitt rum ar gult och har vita blommor i det vita taket :) det ar fint har tv och om jag vill kan jag ta in dvdn till mitt rum for dom har tva sa dom. sen har jag en bokhylla, sa himla skont att ha det och ha alla saker uppe dar! anslagstavla har jag ok, lada under sangen for min scrapbookingsaker, nattbord och sa sangen sa kalrt, inte lika hog med lika bred som den andra.. :) super for mig, bilder kommer i morgon eller overmorgon nar jag hinner ladda lite...!
Ar ganska trott efter att forsoktpackat hela natterna nu innan jag flog hit. inte kunnat sova eller sa, men hoppas det blir battre i denna familjen! Sa jag att jag har skutdorrar med glas i, anyway now you know!



Nu funderar jag pa att sova, i morgon blir det skype!! har dok ingen cam utan bara mic :)

Sorry att jag inte hort av mig Mona och pappa, min mobil ar lite konstig.. hangen sig hela tiden och sa, sa nu ska jag ladda ur den och sen ladda om den fran borjan, hoppas det blir battre da!


Nu blir det sangen Bye

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Johanna!

Skönt att höra att du är på plats och att det har gått bra.Du har verkligen fått bra självförtroende. Bra gjort!!!

Nu väntar vi på lite kort hoppas att det kommer snart.

Farmor Sara hälsar så mycket också.

Hör snart av dig igen.

Kram mormor

2009-02-01 @ 09:26:55
Postat av: pappsen

Bra att allt funkade som det skulle då.. vi väntar också på bilder. Idag badar vi hundar och småpysslar lite sen blir det Flygande Jacob innan vi skjutsar fredric till Hallsberg. Han har varit hemma första gången i helgen...

Jättekram pappa

2009-02-01 @ 10:40:18
Postat av: Leif (Morfar)

Hej!

Du har ju blivet världsvan nu. Du glömde väl inte Porschen ?



Kram kram kram !

2009-02-01 @ 11:27:18
Postat av: Marika

Skönt att du är på plats!! Tänkte allt på dig igår gumman!



Kramar i massor från mig till dig!!

2009-02-01 @ 11:49:45
Postat av: emelie

hihi där kom lite engelska ser jag :) undrade just när du skulle bli amerikan haha.

låter som om du mår fint på det nya stället. var det svårt att säga hejdå till den gamla familjen? :/ jag ska ligga i för att lära mig skype, och för att sno robins dator till det ;P min skrothög är det ingen idé att man installerar något på haha.

2009-02-01 @ 12:53:04
Postat av: Farmor

Hej!

Grattis att du kommit fram så bra. Roligt att du får så fint , bli inte för bortskämd bara! Väntar också på bilder. Har alla så hög standard i USA , låter ju häftigt.

Ha det bra och kram från farmor

2009-02-01 @ 13:12:08
Postat av: Mona P G

Hej, ja vi var lite svettiga i går när vi inte fick kontakt med dig! Men hoppades att du hade folk med dig som ser till att du kom på och av planet!! hehe så du inte hamnar i Alaska.



Här är allt bara fint, som pappa skrev så har Fredric varit hemma i helgen och nu ska han snart åka igen, vi ska hinna med en middag innan!



många kramar och pussar, hoppas de nya är snälla mot dig

2009-02-01 @ 13:22:16
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0