28 februari

sista dagen pa managen och om nio dagar har jag varit har i 6 manader sa da ar det inte langt kvar tills mitt ar ar over :(

lite uppdatering...
min svenska mobil funkar inte, for addapterna ar trasig...
kameran kronglar sa bilderna vill inte komma in till datorn..
huset ar stokigt, trots att jag stadade hela nedrevaningen igar...
jag ar just nu helt ofin (om man nu kan saga sa)
och dagens uppgifter ar att...

1. frissan
2. kopa ny maskara
3. kolla pa basket, stora killarna spelar match!
4. en liten fotografering mellan oss tre tjejer (vi hoppas det kommer bli sa iaf)
5. gora klart 4 oklara scrapbookingkort.
6. stada mitt rum

sa nu vet nu vad som hander for mig denna dagen...

och sjalvklart agnar jag hela dagen att tanka pa min lillasyster Karolina som ar med pa UKM idag :)
                 Manga tusen lycka till fran mig!! <3

Kommentarer
Postat av: Mona P G

Nu är vi hemkomna från UKM, tuff konkurens och Last Out var en av de som gick vidare, de andra gänget som gick vidare var ett av dom som spelade på Ungdomenshus när du var där med skolan. Haglund är med i det bandet om du minns....En kategori var oxå galleri, där deltog Fareng hm undrar om han stavade så, jaja du vet vem jag menade, sjukt fina bilder hade han gjort, tog kort på en läcker stol jag ska maila dig som han gjort. Karolina fick mkt beröm och var nöjd med sitt framträdande! Hon är så duktig och har vuxit så i sina framträdanden! Så om ngt år kanske hon kan bli uttagen!



Många pussar Mona

2009-03-01 @ 00:11:21
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0