24 Februari, vanlig dag igen :)

Skont nu ar lovet over sa nu har jag bara tva barn pa dagarna igen. just nu sover dom och kl ar halv tva..

I morse at jag aggmacka till frukost haha gott var det, lange som for den delen ok!! 

efter frukost berattar Rob for mig att barnen har varit vakna fran halv fem i morse sa dom kunde ta sitt forsta naptime runt halv nio. Sagt och gjort, nar dom val ar i sangen lagger dom sig ner och somnar pa sen sec. Skont tankte jag, nu kan jag hinna med lite stadning... Jo men visst jag stadade men hann bara med lilla toaletten som sag ut som ett bombnedslag, jepp det ar sant men nu ar det fin fint dar inne, allt blanker!  (synd bara att jag inte tog en fore bild..)


Sen blev det kottbulletisdag har  haha istallet fgor semledagen :P    Rob hade gjort kottbullar och lagt i frysen, valdigt goda, hur goda som helst at tre stycken :)




Har ar kortet Rob fick av mig pa hans 37 ar dag.








bilder fran fotograferingen..







Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej igen!

Här var ju mycket att titta på , fina bilder. Nu vet jag äntligen vad scrap booking(?) är. Vi fick en katalog från Skara -Slöjd till scoutmammorna med massor av grejer. Tanterna sa att dom hört att människor förköpt sej på sånt , så dom inte kunde betala , antagligen kan man köpa på internet. Men vi ska inte försöka att göra till försäljning , sa vi.Hej då igen!

2009-02-24 @ 23:10:55
Postat av: Frida

mycket snö där ;O

2009-02-25 @ 02:00:51
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0