20 februari - stor playdate!!

Idag har jag jobbat mellan atta och fem.
 Morgonen borjade bra, frukost at alla barnen sen lekte vi i storarummet ca 30 minuter sen blev det dax for nap time for smattingarna.. Jag fixade tvatten och T och M baddade deras sangar och stadade upp lite i sina rum. Nar tvillingarna vaknade tog vi pa oss ytterkladerna och satte oss i bilen, jag bjod in Anna och Laurissa till playdate pa barnens museum inne i portland. Vi akte dit och nar vi gick in i antren med tio barn och vi var bara tre haha vilken syn det maste ha varit!! Vi hade sa superkul sa det ar inte sant, vi var dar anda till 12 och barnen var jatte glada och nojda, helt trotta nar vagen hem. Val hemma sa satter vi i oss lite mat och sen ringer det pa dorren och in kommer en van till T och en till M och annu un playdate var igang.  Ja lade sma killarna och gick ner och satte mig i soffan for att vila, skont!!
Klockan fem tog jag bilen och akte till Hannahfood eller vad det nu heter och kopte chips. Korde min vardpappas bil dit och det gick jatte bra anda tills jag kommer ut ur affaren igen och minns bara att bilen ar bla.. suck typ tusen andra bilar dar var bla dom med.. hahhaa men kollade in genom rutan pa ca 3-4 bilar och sen hittade jag det mest ostadade bilen hitils och da kanner jag igen den haha. Efter det nar jag var hemma igen kom Anna och Laurissa och dumpade lite scrapbookingsaker (som vi ska anvanda en annan dag..) och sen satte vi oss ibilen igen, (jag kor) vi akte till portland, plantarium och kollade pa en laser show som var ganska cool, musiken var dok for hog men det var sa coolt gjort :) och det kostade bara 5 dollar for ca 50 minuter helt klart godkannt for min del !!!

Nu ar jag hemma igen och ska lagga mig i sangen och kolla pa HGTV, sa klart ;) min favorit har i usa!!   I morgon ar det lordag och innebar helg for mig, men ska anda jobba lite extra pa kvallen nar mina vardar ska ut och ata middag  (eller pa date som dom sager, tycker det later gulligt hehe)    Anna och laurissa kommer over och ska scrapbooka med mig i morgon pa jag jobbar... Mitt pa dagen ska jag till kopcentrat och kolla in ett paket till nagon/nagra!!


Mona skype to morrow? I email you! Kisses ;)

Kommentarer
Postat av: Mona P G

Hej gumman!!!



Saknar dig så, men är så glad att du verkar må så bra i din nya familj, och NOW WE TALKING WORK, skitbra gjort verkligen att klara allt det!!



Vi ska till Karin och Ulf i kväll vid 19, hinner kanske på eftermiddagen. Just nu är vi på väg till Eric och fira hans sjuårsdag!



det du berättar om att tappa bort bilen, det hände mig i Växjö, är ju rätt stora parkeringar där oxå, och när jag kom ut trött efter en dag i skolan med världens packning så hade jag ingen aning om var jag ställt bilen.....trodde jag skulle bryta ihop...hihi men jag ringde dom som åkt med mig dit, och dom kunde berätta var det stod, pust

Puss och kram vi hörs...

2009-02-21 @ 09:57:28
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0