14 februari, med min tur gar allt bra, eller inte.

igar nar jag antligen uppdaterade bloggen skrev jag att jag ar frisk igen fran alla spyer och all huvudvark och sa vidare.. en timme senare spenderade jag tre och en halv timma inne i badrumet och det lilla som jag atit kom upp atta ganger... suck sa runt tva tiden i natt gick jag till sangs igen.. kanns ju inget vidare..  idag hade jag hoppats pa lunch med min kompis men blir nog inte sa mycket med det, kroppen ar helt utslagen..

Men det blir nog bra sa smaningom

Ha en bra alla <3 dag alla dar ute :D hoppas er dag ar mer givande an min haha!!!

och Mona jag tycker jatte synd om dig som masta ungas med dessa toktanter!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen!

Har du inte försökt att svälja 7 vitpepparkorn mot illamående ? Jag tror det hjälper mot spysjuka i alla fall ibland

Hej då och krya på dej. Kram från farmor

2009-02-14 @ 17:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0