26/8

Nu ar alla har och klagar haha sorry jag har inte uppdaterat for att internet ar ur funktion har hemma eller ja inte nu langre.. men har varit pa facebook. farmor jag skrev 2 ganger till dig dar.. humm.. iallafall jag kommer inte hem! har en ny familj i boston downtown. en singel mamma med 4 barn 3 tjejer och en pojk. mellan 4 och 9 ar. berattar mer nar jag hinner nu vaknade pojkarna sa ska ta hand  om dom igen. nu ar det bara 13 dagar kvar i denna familjen och jobbar mer an aldrig forr.... jobbar tex till 8 ikvall.. dvs  2 am i sverige...
massa kramar JOhanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har sett dej på facebook , men har inte lärt mej hur man gör för att nå folk.

Hur ska din familj klara sej utan dej????????

Ha det bra . Önskar dej allt gott i den nya familjen. Kram från farmor

2009-08-26 @ 23:00:57
Postat av: Mormor

Åh vad skönt att höra från dig igen, det har gått alldeles för länge. Kul att det ordnade sig med en ny familj men samtidigt tråkigt när det blir så här.

Ha det nu så bra och vänta inte för länge med att höra av dig.

Kram mormor och morfar

2009-08-26 @ 23:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0