4 april, grattis morfar

Igar fyllde morfar ar, tycker det var synd att jag inte kunde vara dar och ata mat med dom, men det kommer en tid for det med :)
Tusen grattis och tusen sorry for att mitt internett inte funkade igar :( men idag ar det fin fint, internett altsa hah

Idag sitter jag har har just pratat lite med mormor eller snarare en timma som gick snabbare an tio minuter! efter att pratat klart med henne ringde jag lillebror Y, och berattade lite om pasken har haha vi skaha usapask i sverige nar jag kommer hem ;)

sex dagar kvar tills vi aker, hoppas inerligen pa att mina papper hinner komma sa jag kan komma tillbaka till landet efter varan lilla resa!

Pratade med min vardpappa om extendera saken igar. Han tycker det vore super om jag ville stanna 9 manader ist for 6 manader haha, han berattade ok att det kostat 6000 dollar per ar att ha en au pair + mat och boende och allt sadant.. svindyrt jag ska aldrig ha en au pair haha

nu blir det duschen sen film innan muiska kommer ok hantar mig for att aka till the mall, haha nice kopa ny bh for massa pengar... suck...


Jag vill beratta for er att nar jag fick min lon igar gick det till sa har..
Pa vagen hem fran childrens museum ringde Rob till mig och fragade om jag kunde komma forbi sams club ok sa jag och gjorde det, val dar  sa gick vi till kamera hyllan och sa sager han ist for att fa din lon tanker jag kopa en kamera till dig :) sa jag far valja ut en kamera som vi bada tycker ar bra och ser snygg ut :D wiiie   sen fick jag ett minneskort ok for 20 dollar 8gb sd card detta gillas starkt.. sa jag har ny kamera och nytt minneskort vilket uppskattas av mig massa! Kamera med 10 mpx och plats for 3000 bilder :)

Kommentarer
Postat av: Morfar

Tackar tackar, vi har sparat lite tårta tills du kommer hem eller också köper vi en ny. Det kanske är bäst. Tårta blir det i alla fall. Tur du fick en kamera så du kan föreviga Niagarafallen det blir ett superminne. Du kan ju ta kort på lite "annat" också ?

Ha ha !



Ha det!

2009-04-04 @ 20:52:31
Postat av: larissa and anna

heyhey

can u please write your block in english? anna and me want to read it to.

can u please call us? can u please come with us tonight?

can u, can u, can u

love ya larissa and anna

2009-04-04 @ 23:22:54
Postat av: Farmor

Hej!

Vad gör du om papperen inte kommer i tid? ( Så orolig farmor är.)

Här börjar det våras , men så hotar dom med kallt igen.

Ha det bra Kram från farmor

2009-04-04 @ 23:24:02
Postat av: Anonym

åh, kanonfint med ny kamera ju! :D bara att knäppa på nu!

ja vad säger din familj om att du ska stanna längre?

haha en blogg på engelska, det blir en utmaning ^^

2009-04-05 @ 10:05:21
Postat av: emelie

åh, kanonfint med en ny kamera ju! :D bara att knäppa på! kolla bara så att de inte blåser dig på pengar ;)

ja vad säger din värdfamilj om att stanna längre?

haha en blogg på engelska, det blir en utmaning ;)

2009-04-05 @ 10:07:01
Postat av: emelie

haha du kan ju ta bort min gamla kommentar om du vill ;) och om det går? annars får det se ut så haha

2009-04-05 @ 10:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0