29 April

Sitter i Larissa soffa just nu, huset ar tomt bara jag hemma... eller borta eller hur man nu sager.. haha Jag skulle ata mat med henne ute idag men anr jag kommer sa har hon tzdligen en dejt med en kille.. sa ajja tankte jag jag okuperar huset (ar det okuperar) sa har jag duschat och gatt ut och gatt med vovven..

Nu ska det bli uppdaterin som kallas duga ;)

Sen jag skrev sist har jag nu bestammt mig att forlanga min tid har i usa med ett helt ar.
Jag ahr varit ute och dansat natten lang
Har fatt stadryck valdigt manga ganger och stadat iprincip hela huset..En gang efter dansat hela natten och skulle sova hos anna stadade jag deras kok istallet for att sova haha somnade runt halv sex var uppe tio igen med samma energi ;) yeay me hehe
Jag har insett at fa over hunden hit kommer inte att handa..
Hittat nagon gulligt ;P
insett att jag inte fattar ett skit av facebook haha
Inser sakta men sakert att inom 4 manader ar varken Anna eller larissa kvar hos mig :( that sucks!
kopt en klanning, flipflop och jeans
tvattat mina fonster haha
solat sonder mig totalt haha snzgg branna pa brosten ;p
Ja nu vet jag inget mera men antar att det finns mer...

Idag ar anna pa dejt och larissa med...
Pa lordag ska vi, jag och anna aka till auburn och traffa dessa grabbar som forhoppningsvis kommer bli mina nya vanner :P haha

Nu ska jag nog aka hem och sova eller nagot, vantar samtal fran anna  :P tiiihi


So if you have any questions just ask me !!


love ya all

Kommentarer
Postat av: Marika

1 år till??? Men älskade Johanna hur ska jag klara det? Hihihihihi........

Så skönt att höra att du mår bra!!! Blir kramar i massor när du väl kommer hem det vet du va??

Kramar Marika

2009-04-30 @ 14:22:38
Postat av: Mona PG

haha du är knäpp, hittat ngn gullig...det skulle jag vilja ha utvecklat...du har det nog finare än vi här i Slovakien, här är det mycket misär...dåliga hus, trädgårdar och människorna ser fattiga ut....men sedan finns det fina områden oxå...nu ska vi snart gå ut och fira valborg! vi hörs...puss och kram

2009-04-30 @ 15:44:19
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Farmor

Hej!

Har ni några brasor på sista april ?

Här är det fint väder och brasorna brinner lugnt och vackert.

Ska du vara hos samma familj ett helt år till?

Jag har väntat länge på det här, och bilderna får jag fortsätta att vänta på.

Kram från farmor

2009-04-30 @ 23:12:34
Postat av: Mona P G

UPPDATERA hahahahahahahah

2009-05-05 @ 07:44:20
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0