9\9 2008

Detta ar valdigt segt!

Idag var forsta lektionen fran 8,15am till 6pm inte sa jatte kul men, massa prat om barnsakerhet att man inte far skaka barnen nar de ar sma far da kan de fa sks shock baby syndrome, vet inte riktigt hur det stavas och jag har inte med mitt lexikon och lexin pa datorn ar inte att tanka pa for det ar sa segt!

Men iallafall efter 11 timmar och 30 minuter med en mellan landning i Munchen  sa var jag framme pa Au pair traning school, man fick pizza nar man kom och nyckel till sitt rum, jag hade tur att fa dela med en svenk och en fran turkiet. sangarna ar harda och jag har inte kunnat sova forsta natten la jag mig vid halv 11 kanske och gick upp ett igen for att satta mig i en soffa och lasa skvaller haha kan man itne sova sa kan man inte.. men ja gick och la mig igen vid halv fem for det var trakigt att sitta dar ute nar alla andra sov >)

Nu ska jag ringa mig vardfamilj! jag skriver nog mer har en annan dag nar jag har battre internet.

Hope you dont miss me too much in sweden! because I have a really greate time hear )D
And I miss you all people over ther!

Love you all, spec. Johan <3


Kommentarer
Postat av: kerstin å dom andra

ÅÅÅ vad skönt att höra att du kommit fram hel å ren! såklart vi sakmar dig oxå men samtidigt är vi ju så avundsjuka att du kan, vill och framförallt vågar!

Ha det bäst!

2008-09-10 @ 07:12:23
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Mona P G

Hej skönt att höra från dig!! Ha det jättebra och snart får du säkert en skönare säng....har du läst den vita boken? Puss alla här hälsar...

2008-09-10 @ 07:27:43
URL: http://wwww.dreamsinred.se
Postat av: Sophia

Åh, va kul att höra ifrån dig! :D skönt att du fick dela rum me några iaf, så du inte blivit helt själv :P hoppas att allt kommer gå bra på skolan och sen när du kommer till familjen! Saknar dig!! puss

2008-09-10 @ 10:41:53
Postat av: mormor

Äntligen! ÅÅÅ vad kul att höra från dig. Du undrar om vi saknar dig, och det gör vi, mycket, men vi är så avundsjuka på vad du får uppleva och se. Kul att du fick en svensk tjej att dela rum med, alltid lättare till att börja med.

Ha det nu så bra tills nästa gång vi får höra från dig.

Bamsekramar från oss.

2008-09-10 @ 16:02:44
Postat av: johan

miss you to;) man blir faktiskt lite avundsjuk:P usa. vilken upplevelse det måste vara för dig:) fick du hålla i handtaget när planet lyfte lr;)?

2008-09-10 @ 16:59:48
Postat av: Karin

Ha det så bra i USA! kram från Karin på Forsviks friskola

2008-09-10 @ 17:51:32
Postat av: emelie

BAH, jag saknar dig! kilar in på hotmail varje dag för att se om du har uppdaterat din resdagbok.

baby syndrome alltså? men tänk om man har en väg med dåligt underlag som går tills ens hus då? får ungen fortfarande daller-hjärna då? :P

jag e kempe-bra på norska nu förresten ;) haha! lärarna på skolan snacker ju norsk. haha.

inget skypeanvändande för mig innan nästa onsdag typ, för då åker jag till jocke. ha det så bra, pusskalas pårej <3

2008-09-10 @ 18:59:32
Postat av: Marika

Hallå gumman!!

Skönt att höra att du mår bra Blondie!! Miss U!!!

Kramar den andra Blondie****

2008-09-10 @ 21:51:14
Postat av: Louisa

Härligt att höra att du har det bara bra : )

Då har jag något att se fram emot!

vi ses i DC sedan, Kram!!

2008-09-10 @ 22:39:44
URL: http://louisainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0