6/9 Nu har jag sagt hejdå

I går kväll hade jag hejdå fest hemma hos mig. och i morgon kväll åker jag till sthlm!

Det blev en rolig kväll och det var jätte kul att alla som kom kunde komma. Det blev god mat och mycket skratt. Maten var den samma som tjejkvällens käk, fast nu var det med sallad och efterrätt som bestod av marängswich? haha jag är lika bra som marika på att stava :P

Jag fick jätte fina saker som är bra att ha som tillexempel, en SVEA mössa, två receptböcker och en bok med olika lekar i när det regnar ute, ( minns inte vad den hette men roliga saker i den iaf ) och en fickordbok, adress bok och massa godis som jag inte får öppna förrens om en månad haha

Tack än en gång för allt och vi ses ju snart igen ;) bara 13 månader och en dag kvar!!

Nu ska jag sova mycket att göra i morgon, och ja fattar inte hur jag ska hinna med allt :P
kommer nog inte höra av mig förrens jag är på skolan i New York ;I

bye puss

saknar er redan ;)  

Kommentarer
Postat av: Mona P G

Tycker oxå att kvällen var jättelyckad, alla hade kul på din fest Johanna och det var ju din tanke...vet att farmor Sara verkligen uppskattade att få vara med...för som sagt hon är gammal och man vet inte...men nu har du sagt adjö till henne och hon till dig! Hoppas du förstår hur mkt alla vill tala om för dig att du ska ha det så bra, och att alla verkligen unnar dig detta år med så mkt spänning, roligheter men säkert oxå längtan efter det trygga vanliga...men bit ihop och kämpa på! Snart är tiden inne då planet åter står redo för att ta dig tillbaka till Sverige, du kommer mitt i hösten, till hutter och regn...hihi

Vi kommer att sakna dig så våra hjärtan värker men glädjas åt att du har det bra "over there" och att du snart är hemma igen....världen har ju krypt så mkt när man kan nå varandra via mail och andra tekniska saker, hoppas vi kan få skype att funka både hos dig och här hemma....Lovar att rapportera vad som händer här, och SKULLE vi vinna en massa pengar, så lovar jag att vi tar ett plan och invaderar Arlington, hela familjen, haha



Ha det bra älskade unge...



massor av hårda kramar och pussar på munnen....

2008-09-07 @ 09:53:53
URL: http://wwww.dreamsinred.se
Postat av: mormor

Jaa du, nu bär det snart av, men det skall nog gå bra. Du måste tänka positivt så ordnar allt sig.

Din fest blev verkligen lyckad och massa god mat var det också.

Vi kan bara önska dig allt gott där borta och att du skall ta hand om dig.

Hoppas att du får någon bra reskamrat det är alltid lättare då.

Puss puss från mormor och morfar.

2008-09-07 @ 10:43:40
Postat av: Marika

Söta goa Blondie!!! Med en tår i ögat faktiskt när jag skriver detta önskar jag verkligen att du får ett toppen år!!! Vilken erfarenhet & jag tycker att du är så modig!! Jag tycker så mycket om dig & du är "nästan" som min vimsiga dotter så jag kommer ha det "nästan" lika svårt som Mona när du är borta men vi får ju maila & blogga så löser det sig!!!

Kramar till dig & fixa en spelning till Asta Kask så kommer jag direkt!! Det vet du**

Kramar & pussar Marika...

2008-09-07 @ 14:48:23
Postat av: Mona P G

Hej gumman, nu har vi varit hemma i några timmar och sovit....vi satt alla här tillsammans och pratade och vi berättade om morgonen och vi fattar nog inte ännu att du inte kommer in farandes snart och lyser upp vår tillvaro...vi får vara nöjda med att få höra av dig via datorn och som sagt hoppas du haft en bra dag ovan molnen. Häftigt är det i alla fall att se de stora monstren dra i väg över startbanorna...Hör av dig så snart du kan...vi vill gärna veta att du lever och mår bra. Många pussar från alla här hemma...

2008-09-08 @ 16:02:12
URL: http://wwww.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0