29/9 blaa

det sitter ett akligt djur i mitt rum, det ser ut som en groda en liten men den hoppar som en grashoppa och har en spindelkropp! HJALP!!

Iallafall igar sa jobbade jag 0 timmar varav en timme pa macys och tva timmar satt jag utan att ha nagot att gora dvs glajja tvn, och igar tog debra mig till ett litet aquvarium, dar vi kollade pa fiskar och en laskig blackfisk, ormar grodor och aligatorer. Det var kul :) det kommer bilder ikvall ska be sir Michael att han hjalper mig med datorn.. sa ja vet var jag ska lagga alla bilder :P

Och jag har jag jobbat en timme pa morgonen och det bestor utav,
1. Fixa ungarna, borsta tander kamma haret kla pa dom ge dom mat och se till att det ats upp!
2. fixa diskmaskinen
3. lagga allt i tvatten och starta den
4. badda sangarna

tror det var allt jag hade att gora :D

nu ska jag ga till gymmet :P laddar upp en bild pa mig nar jag ar valtranad!
NU ar jag tillbaka efter traningen och ett langt varmt bad, mycket skont!
har borjat lasa min bok somjag fick av mOna innan jag akte, man som hatar kvinnor, mycket bra bok!

nu ska jag ata sen ska jag ga ner till mitt rum byebye

Hoppas ni har det bra hemma i sverige!

Kommentarer
Postat av: Mona P G

hallo! ett mail finns i mailboxen...puss söta vältränade bruna blondin...

2008-09-29 @ 19:36:08
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: emelie

FIIFAN, låter sjukt äckligt, det där djuret! bra att du fixar bilder snart ^^

vi kom hem ifrån köpenhamn igår, jösses va trötta vi är! men bryan adams var alla tiders :D

2008-09-30 @ 11:14:21
Postat av: Marika

Äckliga djur?? Tyvärr Johanna då kan jag inte komma till dig för ÄCKLIGA djur är det värsta jag vet.

Kramen

2008-09-30 @ 17:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0