22/9

Urrs, har sovit sjukt daligt de tva sista natterna, ar hur trott som helst.

Iallafall, idag har jag vikt tvatt och fixat iordning barnen till skolan sen fick jag rast. ska borja igen kl tre.
ska ata lite frukost nu sen ut och ga lite.
ska ok forsoka hitta nagot stalle man kan skicka post pa altso paket.

mina batterier till kameran ar slut, och jag har inte nagon laddare med mig, fy fy inte kul!
ska nog kolla pa en ny kamera har sett en i new york som (en sadan tove har) kostade 700kr, 8 mpx. sa far se om jag tanker kopa den eller inte :P

nu ska jag tvatta mina sangklader for ja har inget vattigt att gora, och jag vagar nog inte dra te kopcentret by my self for da gar jag nog vilse haha

ok jag sket i att tvatta for jag kande for att bada i mitt lillabakar, och dar lag jag ett tag :P haha

I morgon hoppas jag att alla laser for da kommer jag med uppdateringar om huset jag bor i, roliga uppdateringar!

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, gå nu inte vilse vännen.

Gillade du Monas Vodoo docka? Läskigt...........

Hoppas det löser sig med kameran. Har du inget att göra kan du ju alltid komma till mig en sväng nu när jag är hemma by myself!!!

Kramen & tack för pratstunden idag. Lite dåligt att du inte har Tv Skaraborg bland 280 kanaler tycker jag dock. Hihihihihihihi

Postat av: Mormor

Hej Johanna

Du verkar inte ha så väldigt mycket att göra än men det kommer väl. Det vet du väl att vi saknar dig, jättemycket.

I fredags gjorde jag en smörgåstårta till din lillasyster och Mona och idag har jag gjort en tårta som Mona skall ha med till skolan i morgon (tisdag). Värsta tårtmakaren, men det är bara roligt att hjälpa till, har ju inte så mycket annat att göra ha ha.

Ha det så bra och många kramar från oss.

2008-09-22 @ 19:19:06
Postat av: emelie

köööpköp kamera :D och en dator så vi kan se bilder snart ^^

varför sover du dåligt.?

jocke glömde att visa mig ur man använder skype.. hrmnf. får be brorsan :P

2008-09-23 @ 10:20:16
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-23 @ 10:26:28
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0