21/9

Dagen borjade bra med massa frukt och vatten.
Debra, jag och smakillarna akte till lekparken och lekte an stund, sen gick jag och michal till leksaksaffaren jag hann inte kolla nagot for han sa att vi skulle ga till tagen pa en gang sa det blev bara tagkall denna gangen.. val hemma igen sa gick vi till gast rummet jag och michael och han vosade mig sin traningscykel.. liten plast sak som man skulle kopplaihop med tv sa kunde man spela pa den.. skit kul, fast han gjorde exakt sa man inte skulle gora..
nu har jag rast ska lagga mig och visa har ont i huvudet idag :(

Nu har jag jobbat klart for dagen :) skont, att fa komma ner till mitt rum och bara sooooova!


Hoppas att ni saknar mig for jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Marika

Leksaksaffär, jojo.....

Kramen Marika

2008-09-21 @ 20:06:15
Postat av: Mona P G

krya på dig....du har ju medicin med dig hihi

2008-09-21 @ 20:33:24
URL: http://wwww.dreamsinred.se
Postat av: Kerstin

Såklart saknar vi dig! men njut nu å få inte en massa onödig hemlängtan! tiden kommer att rusa fram å då undrar du va faen tog den vägen!

ha det bäst

kram

2008-09-22 @ 07:28:22
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: emelie

michael? är det pappan? jobbigt med huvudvärk :/

2008-09-22 @ 10:52:25
Postat av: Mona P G

Emmelie, det är både son och pappa hihi





Klart vi saknar dig, Karolina har gjort illa sin tumme och vi väntar på att doktorn ska ring så får vi se om det blir röntgen eller inte....



kram kram

2008-09-22 @ 14:42:05
URL: http://wwww.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0