19/9 Ja det hoppas jag.

Jag hoppas altsa att jag ar bjuden pa Mona och elsas kalas! annars blir jag besviken haha, men iaf ska bara namna nagra korta saker nu..

I for det forsta har jag nu pa morgonen virrat runt och tranat mitt lokalsinne, vilket inte ar sa bra men pa 3,5 timma hann jag med mycket. 
1. gick in pa en djuraffar, den var inte bra hade bara kak...
2. gick in i den andra djuraffaren, WOW WOW MONA OCH MARIKA KOM KOM NU! iaf det var en toppen affar och timmarna gick fort dar inne dom hade massa kul handdukar, tavlor, kort, gosedjur, almnackor, magneter, block, leksaker, bocker, forkladen, godis (tillhundar altsa) dvs allt, det var hur kul som helst och sa hon som jobbade dar (iaf idag) var 20 ar och jatte snall, JAG GAV HENNE VARAT VISITKORT, sa att hon kune kolla in alla vara hundar pa hemsidan, men Mona du far nog snabba att fixa lite engelska saker pa sidan.. for jag har manga visitkort.
Tjejen som jobbade dar skrev upp en addres till en liknande affar  25 min bort :D sa nar jag ar ledig blir det te all aka buss :) jag ska snart dit igen och kopa mig ett jag vet inte vad det heter men har har man alltid en burk med nasdukar i pa nattduksbordet och det fanns en som en liten burk man kunde gomma den fula asken under med en svart gammal pudel pa gullig.. men iaf de dar som jag skrev nu kommer inget att fatta nagot av.. suck

nu ska jag borja jobba om en timma.. sa ska ga ner och vila lite har inget planerat infor denna dag.. bye

Ps, marika hall utkik om jag nu skulle ligga i din postlada nagon dag :P eller jag kanske ska halla utkik i min postlada om du ligger dar en vacker dag (L)

Kommentarer
Postat av: Mona P G

låter som en mkt trevlig affär, glöm inte ta deras webadress om dom har ngn....så kan jag peka på vad jag vill ha, hihi....



ha't bra igen stumpan...

2008-09-19 @ 19:05:11
URL: http://wwww.dreamsinred.se
Postat av: Marika

Åhhh låter som en affär i min smak gumman!!!

Jag kommer npg till din brevlåda!!

Kramen

2008-09-19 @ 19:08:00
Postat av: Carola

Hej JOhanna!

Kul att läsa om vad du gör "overthere" o skönt att du verkar trivas!

Den affären du besökte lät intressant..men hade dom bara pudlar?? fniss

Ha det.

Kram Carola

2008-09-20 @ 08:47:51
URL: http://www.smultronetskennel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0