18/9 Ledig

Hej alla, idag ar jag ledig. kul kul jag och romy ska till det stora kopcentret :) wiiie
 (men ska komma ihag att inte slosa for mycket pengar ;P )
Berattar mer senare om hur det var. Tack for alla komentarer, och ja Rosanna det ar underbart har du borde vara avis :P inget illa menat men detta borde alla prova pa!
poangen rullar in, emelie ;) haha
MOna o Mariika ni ar lixom bast...! (efter mig)

hors senare!


kopte denna klocka idag, fast den ar inte svart i utan vit. eller gra eller hur man nu ser pa det.        Tycker ni den ar fin?


Tillbaka igen :)
for er som vill finns bild pa bdb pa min nya klocka som jag inforskaffade mig idag :)
jag har aven hittat en sak till min galna syster Elsa som fyllt ar... kommer om nagra veckor HAHA hittade en sak till tant Mona ok fast .. inget kopt an HAHA du Mona du kommer do om du far se saken och Marika med! haha
Jag o Romy kakade mat i stan, om man nu kan kalla det stad, men iallafall vi at mat dar och sen akte vi hem :)
Ikvall blir det starbucks, vet inte hur det stavas :P men ska dit med romy och en tjej till sen kommer det massa tyska au pairer dit haha >P nu ska ja tvatta bye

Hejsan igen, det kanns som om jag inte var magot liv sitter bara har hela tiden.. men iallafall har gjort mig iordning nu, Jag tycker tillochmed att jag ar fin :) inte illa lixom..! Snart kommer bilen som ska hamta mig sen blir det ut med romy och traffa de andra tjejerna, WIIE ska bli sa skont kanske nagon som har lika slappt schema som jag som jag kan umgas med nar man ar ledig.

Jag maste bara saga en sak, idag ser jag ut som en skinade stjarna! (tilloch med kanner mig som en stjarna) Jag har fixat naglarna och nya klockan gjort harinpackning och anvant den nya bodylotion som jag fatt av Debra! gissa om jag ar en stjarna ikvall? just nu alskar jag mig sjalv!


saknar er dar hemma, speciellt.... Ja speciellt ALLA ! NI ar sa underbara!
Johan jag alskar dig jatte mycket <3

Kommentarer
Postat av: Karolina :)

jag hittade mig skiva ;) okej jag hoppas att du inte köper allt för mkt fina saker till mig :) <3

2008-09-18 @ 17:18:03
Postat av: Marika

Handla nu MASSOR till mig!! Hihihihi

& du & mona är bäst fast efter mig liksom****

Kramen

2008-09-18 @ 18:52:33
Postat av: Sophia

Hej! Kul att vara ledig idag :) Hoppas att du har det kul tillsammans med dom anda au pairerna. Och att det är mycket bättre väder där än här hemma, mycket grått och trist :( Många pussar och kramar från mig!!

2008-09-18 @ 18:57:29
Postat av: Mona P G

haha du är kul....skönt att du fått en kompis där nere, hur kom ni till köpcentrat? Körde hon? Eller kunde ni gå....sedan undrar jag VAD har du köpt haha....



En brunett MÅSTE ju bara vara lite bättre än två blondiner så....hihi



Puss på dig

2008-09-18 @ 19:14:13
URL: http://wwww.dreamsinred.se
Postat av: Marika

Hm....hur kommer jag till din bdb??? Kramen

Ps Du är alltid snygg Johanna & du vet väl att BLONDS HAVE MOORE FUN? Stackars Mona får blondera sig så kommer hon upp i våran klass.

Tjing****

2008-09-19 @ 09:55:44
Postat av: emelie

hela blogginlägget visar ju på att du är på ett jättebra humör, och det blir jag så glad för :D min mormor och mamma var så oroliga för att du skulle ha det hemskt och hamna i en hemsk familj, men det verkar ju inte så :)

starbucks verkar bli roligt :D det ska ju vara ett riktigt fik det haha. där ser du, fika kan man ^^ jag ska genast logga in på bdb och se på bilden, men jag vill se mer bilder snart :D är sjukt nyfiken! jag saknar dig jättemycket med <33 jocke hälsar till dig :) puss!!

2008-09-19 @ 09:57:00
Postat av: Mona P G

mmm undrar oxå hur man kommer in i din bdb, sökte på en Johanna men inte fanns det ngn....



kram

2008-09-19 @ 14:27:17
URL: http://wwww.dreamsinred.se
Postat av: Sophia

Ursnygg klocka du köpt till dig själv! Skönt att du hittar lite saker till dig själv och inte bara till andra :P Mamma hälsar till dig! PUSS & KRAM

2008-09-19 @ 16:45:43
Postat av: Mormor

Hej, kul att du verkar trivas, men du får förklara även för mig hur man kommer in på bdb, vad det nu är för något. Blir nyfiken på hur du bor och hur det ser ut over there.

Har just gjort färdigt en smörgåstårta till Mona och Elsa som dom skall ha imorgon. Du kommer väl ha ha.

Kalas du vet.

Ha det tills vi hörs igen.

Kram mormor och morfar

2008-09-19 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0