16/9

Hej, idag har jag fatt min mobil fran vardmamman, en motorola. nice ;) har inte gjort mycket alls idag inte anns akt med barnen till skolan.  trook sak ner o sova nu.. fryser! byebye

Nej sjuk haller jag nog inte pa att bli, men ar typ ledig idag eller ja borjar kl 3 sa har inte gjort nagot vattigt an! haha
Jo visst pappa bara att det tar typ manga minter att sjunga den sangen och nar jag pratade med emelie igar for hon skulle hjalpa mig mmed en sak.. jag ringde igenom de dar kortet du vet... sa gick det 6 minuter och sen hade jag inte nagra pengar pa mobilen >S sa magot ar fel, mycket fel for det ska inte dra pengar pa mobilkortet utan pa det andra kortet sa nu har jag inte nagra pengar..

Mona, du skulle behova ga till banken at mig, for det kostar 35 kr att ta ut pengar fast kortst jag har ar det 12 FRIA uttag!!!

men iallafall, jag har fatt min mobil idag :D  sa ja har  nytt nummer.  ;P

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej!

Är du på slappartagen... :o)

Som det ser ut får vi nog skicka över en svensk ordbok och några ÅÅåååån ÄÄäääään och ÖÖöööööön så du kan klistra ihop lite svenska i bloggen.

Hoppas allt är lugnt och att du inte kör vilse när du ska ut och skjutsa barnen.

Ha de gôtt pappa

PS. i morrn får du gå upp tidigt och ringa en grattissång till lillsyrran... haha

2008-09-16 @ 18:52:19
Postat av: Marika

Är du på väg att bli sjuk kanske?? Var rädd om dig gumman!!

Kramiz blondie

2008-09-16 @ 18:52:44
Postat av: Mona P G

Hej gumman, nu har jag lyckats tyda ditt meddelande...du måste jobba på att läsa igenom vad du skrivet...vi får gissa i bland. Ok pengar behöver du, MEN vart ska vi göra av dom och kan du inte flytta själva via internet?? Vi har försökt ringa dig och det förklarar ju saken att vi inte kommer fram då eftersom du inga pengar har på mobilen. Skumt att det plockade därifrån, undrar vem man ska fråga. Hur får vi ditt nya nummer? Kan du sms det? Hur funkar den? DU kan maila mig, [email protected]



puss jobba på

2008-09-16 @ 20:56:19
URL: http://wwww.dreamsinred.se
Postat av: emelie

what? när jag har tagit ut pengar med mitt visakort så har det inte kostat något :o och jag har ju ett likadant som dig..

du ska se att allt strulet löser sig sen, och då blir allt alla tiders :P

2008-09-17 @ 10:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0