15/9 Forsta jobb dagen.

Dagen borjade ju inte jatte bra.. Det har varit stromavbrott i natt sa vi forsov oss, men det vara bara att gora allt sa snatt som det gick, och Debra tyckte att jag kunde hantera det mycket bra! ;)

Har kommer Emelies svar, haha Jo barnen gillar mig ganska bra, tror jag fast deras mamma sager att dom gillar mig starkt.. Japp pappan han har jag traffat och han ar snall han tog mig och michal till ishallen igar.. mycket kul.. Ja boken har jag last harom dagen.. mycket fint skrivet alla tackar =) hoppas du far korkortet snart! da kan du kora hit o halsa pa HAHA

over till dagen ist. eller ja eeh, inget mer att beratta ska ga till mitt rum och stada lite ser ut som ett bombnedslag i min sang, hann inte badda den i morse. hoppas pa en battre dag i morgon >P
Skriver nog mer i morgon =) PUss

Nu ar jag har igen. Har pratat schema och massa sadant med  hostmamman nyss, och det gick bra..Jag har rast i ca en timme nu innan nagon kommer hem, sa jag far se vad jag ska gora..


Kommentarer
Postat av: Marika

Pözz på dig Gumman!!

2008-09-15 @ 20:27:20
Postat av: emelie

härligt att barnen gillar dig :D hade ju varit rätt jobbigt om du hade fått ta hand om dom i ett helt år om det hade varit tvärtom ;P kunde du åka skridskor något då? jag minns i femman att du va asgrym på det iaf. kortet kirrar jag snart, men då blir det nog mer att jag kör hem hit och hälsar på höh ;) har du samma schema varje vecka? puss

2008-09-16 @ 09:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0