Det ar nagot jag inte forstar!

Idag har jag jobbat 1,5 timme pa morgonen med de vanliga sysslorna for att halla delar av huset snyggt.
sen var jag var ledig ringde jag sandra :D wiie en svensk att prata med, vi traffades pa starbucks och kaka lite sen gick vi runt och kollade i en film butik, dar jag kopte glass som var sag ut som sma kular rullade bitar med cholkad runt lite onodigt dyrt nastan 4 dollar for det men de va deet vart :P vi kaka upp dem fort :P
sen korde hon hem mig och det var dax att borja jobba igen. jag gick till art room och gjorde en bild John kunde fylla i med farg, sen gick jag igenom alla bilder dom hade gjort nar anna var dar, suck allt i en hog som ja bara la in i garderoben nar jag stade iordning i art roomet forsta gangen. men nu ar det ok gjort, och hittade lite fina saker ungarna hade gjort sa nu sitter det ok pa vaggen och nu det det mer ut som ett art room tycker jag med bilder fran barnen och saker pa vaggen!



Over till det jag inte fattar, ar vad du gor med viktoria Marika, du kammar din vikitoTOVIGA varje dag :O ar hon sa tovig? rullar du runt med henne pa  grasmattan och haller jord i hennes pals? :) (L) hoppas jag far svar snart!



Nu ska jag sova for i morogn jobbar jag 7.15-8.15 {rast} 1-10.30 kommer bli tuff dag, hoppas dom skoter sig!

Kommentarer
Postat av: Marika

Dumma lilla johanna!! Klart jag rullar henne på gräsmatan & häller jord på henne. Ska man ite det???

Har jag gjort fel??? Åhhhhhhhhhhhh blond vet du!!!

Jag vill oxå ha glass med chocklad på!!

Kramen!!!

2008-10-16 @ 06:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0