9/10 Jobba jobba

http://www.myflashfetish.com/mp3-search.php?query=can+you+feel+the&eng=0
KOlla in sidan basta laten ja har att lyssna pa nu!

Idag jobbar jag mycket.. borjade kvart over sju halv nio gick jag pa rast eller vad man nu sager. sen borjar jag igen halv ett och jobbar da anda till atta.. Runt halv nio kommer antligen min LCC pa 2weeks orgentation eller hur det stavas, hon ska kolla sa att jag trivs och att jag inte far jobba for mycket. hjalpa mig med vilken skola och sadant jag kanske ska ga pa.. sen ska jag soooova hela natten lang.. for pa fredag kommer Louisa till Washington dc :D:D:D:D: wiiiie sager jag bara svenskar ar valkomna!!! Hoppas att vi traffas i helgen!

Nu sitter jag och lyssnar pa gulligaste laten ever! Connie talbot / Ben..

Urrs saknar pappa :( han saknat han massa, jag trode jag skulle sakna Johan forst men ikke det pappa kom forst pa listan.. han ar ju trots allt min pappa och jag blir sa glad nam jag laser han kommentar i vita boken :D tack pappa du betyder.!! jag har ju anda bott med honom sen jag var pyttebabis :P    sen saknar jag alla andra och ni kommer pa andra plast alla ihopa!
Men har ska inte deppas, jag ska ga ut och ta en promenad for solen lyser sa fint har :) hoppas ni saknar mig. byebye

Kommentarer
Postat av: emelie

läste du inte mitt tips om radio på internet? :) fast det kanske inte funkar.? amerikansk webbradio funkar ju iaf i sverige.

kul med svenskar där :) kommer det vara långt till dit hon ska bo?

2008-10-09 @ 16:47:42
Postat av: Pappa

Hej va gullig du är... :o)

Små tårar i ögonen... men du är snart hemma igen du har redan varit borta en trettondel av tiden!

kram pappa

2008-10-10 @ 06:45:57
Postat av: Mormor

Det var fint skrivet Johanna, tror jag det, han är ju din pappa, alltid.

2008-10-10 @ 15:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0