7/10 Kora bil :D

Ni vet kanske att jag var ute och korde bil har om dagen med min hostmamma Debra, detta resultat var gott och idag for jag kor hela sjalv om jag vill ok det ar klart jag vill, ska aka och hyra en film sen bara sega genom hela dagen, har inget mer att gora idag for jag skulle bara jobba 2 timmar pa morgonen.. kul kul!

var ute igar med tyskarna, mycket kul var det..

skriver mer sen nu blir det frukost for min del, mumms!

Nu har jag just kollat pa film, baby mama eller nagot i stil med det, rolig film for er som har trakigt! kostade en dollar att hyra, sa det ar ingen big deal :P


Satt ute i solen en stund nyss och somnade till lite och nu nar jag vaknade och gick in ser jag att jag ar humm, ganska mycket rod... :( men hoppas jag blir brun snart :D


Svar pa inlagg

Maria Carlsson; Jag maste tillagga att har i usa dar jag ar kor man INTE pa fel sida av vagen! det ar exakt som i sverige! :)


Kommentarer
Postat av: Maria Carlsson

Vad läskigt att köra på "fel" sida av vägen :P

Hur går det med engelskan? Flytande nu?

2008-10-07 @ 14:56:02
Postat av: emelie

skulle precis fråga samma sak med engelskan där :P för du verkar ju se mycket på film, och även läser sagor för ungarna och samtidigt pratar med alla. har du haft mycket problem med det, och hur sitter det nu?

har de många konstiga trafikskyltar i usa? :P

2008-10-08 @ 08:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0