26/10 halv ledig

idag borjar jag kl tre, sa nu ar jag uppe och ater ett gront apple.  Ska ut och ga snart och infor skaffa ltie skolsaker :) bilder kommer.. Blev dock inga saker pa denna lilla tripp, kollade bara runt pa alla sota hus som ar overallt.
Nar jag kommit hem fran min upptacksfard la jag mig for att vila och kolla tv innan jag skulle borja jobba. Nar jag kollat pa en halv daligfilm i ca 35 minuter kommer debra och fragar om jag vill jobba lite extra, klart jag vill tjana lite extra panger :)
Min hostdad ville att jag skulle folja med och traffa clownerna pa en hastshow, clownerna var dar for showen vad sponsrad av autismklubben. sa alla barn fick komma dit och ga pa lina kasta boll och leka roliga lekar. jag tog lite bilder pa barnen och hade en kul stund! Nar det var slut akte vi vidare till lilla M;s skridsko aknings traning. J och jag satt och pratade om alla clowner som vi hade traffat under dagen, medans vi kollade lite ibland pa vad lilla M hade for sig ute pa isen.. det var en skon avslappnande stund.   Nar tiden var slut for lilla M pa isen sa akte vi hem och val hemma gick vi upp till art room och jag bad barnen gora en bild over hur dagen varit. bilder kommer.  efter det at vi lite snabbt och sen blev det snabb bad och snabb lasning for killarna. sen slutade jag ;0

Fem minuter senare fragade Debra mig om jag ville hanga med till cvs, en affar med allt. jag hange henne dit vi skulle kopa godis till halloween och lite andra saker. Jag fick som alltid lite saker med mig hem, som Debra betalat. Detta blev ett block med rander, 4 pennor, stift till dom och tops. det gick nog pa ca 12 dollar (94 s kr) Sen nar vi kom hem fick jag ytterligare 20 dollar for extra jobbet jag gjorde. (155 s kr)  Detta vill saga att jag tjanade drygt 250 kr extra idag :P "stolt" ha

Fick detta

Har jag forresten berattat att debra kopt en handvaska at mig? som visserligen jag valt ut men hon betalat. Det ar en jatte bra vaska anvander den mycket, den ar smidig. nar hon hade kopt den sa kom Bing och hon hade med sig en sak till mig, en liten handvaska se dar nu hade jag tva nya vaskor, en bla fron Bing och en brun/rod/gul fran Debra :D
Denna familjen ar underbra :) fast min familj hemma i Sverige ar BAST! Bilder kommer!!

Den oversta fran Bing och den andra fran Debra, Fina va?

Kommentarer
Postat av: Jaana

Jobbar du som au pair? Åh vad coolt! Det skulle jag också vilja göra efter gymnasiet. Hur är det?

2008-10-26 @ 14:43:07
URL: http://thejaana.blogg.se/
Postat av: Mona P G

Å vilken tur att den där sista raden kom....hihi. Tycker det är bra att dom skämmer bort dig, känns skönt i ett modershjärta! Är uppe astidigt, kunde inte somna om när pappa åkt till jobbet. Hoppas ditt rum är städat och fint nu! Hm! Här är det höstlov nu, så Kerstin är här hos Karolina och i morgon tisdag är det lite tjejkalaskväll. Några kompisar var till tjejerna kommer och ska äta lite gott och fnittra!

Micis är i Göteborg och träffar "spel"kompisar, Fredric jobbar eftermiddag, och Karl och Yngve spelar snart igen...allt rullra på, Stella har åkt tillbax till Denice och blev så glad. Ha en bra dag, jag ska nog hämta tidningen, göra några smörgåsar och en kopp te och se om ngt kul hänt sedan sist....puss och kram

2008-10-27 @ 05:55:36
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0