24/10 Ledig dag idag :)

Idag som sagt ar det en ledig dag, skont inte for att jobbet ar jobbigt eller sa utan att jag kan sova till nio istallet for sju. Det var mycket skont att sova ut lite, jag vaknade kvart i nio for att jag sovit klart kannde min kropp :)
Jag gick upp kakade frukost som bestod utav en rostad bordskiva, och en kopp mjolk.

Det som hander idag;
Jag ska kopa en lite vaska som forovrigt Debra betalar.. haha nojd :)
Jag ska in till betestha (stavas?) for att halsa pa Frida, kommer bli skoj, vi ska kaka mat och besoka kopcentret.
Jag ska aven forsoka hinna med att posta paket hem...far se hur det gar med det saken..    :(
Jag maste hinna med att fixa mitt rum som ser ut som det gor.. suck!
Och sa maste jag skriva en massa saker pa papper...

Jag ska nog borja med att ga ner och gora mig iordning snart, tar med kameran kommer bli en kul dag!

Frida
   
Hennes kamera ar battre an min :(
   
Vi hade en kulig kvall



Kopte tva nya trojor, och en tjock troja som ar rod (har ingen bild an)

Kommentarer
Postat av: Karro

haha okej är de paket till mig :D x ))

2008-10-24 @ 15:32:41
Postat av: Frida

Bethesda ;)

2008-10-24 @ 19:44:46
Postat av: Mona P G

Hm Johanna, vilken BILD du tagit på ditt rum..STÄDA!! haha får nog komma och tja på dig!! Är i Växjö och i dag är det dags att åka hem. Ska bli så skönt, även om det är rätt kul här oxå men jobbigt, många långa föreläsningar och man ska bara lyssna anteckna och bli klok....i dag har vi haft matte, och kan du tänka dig, jag är positiv...till matte alltså, just nu i alfall! Efter vår matrast är det dax för läs och skrivinlärning, DET är kul! puss ha en bra dag och GLÖM inte städa...hihi

2008-10-25 @ 11:33:06
URL: http://www.dreaminred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0