23/10

Igar blev lillebror ett ar aldre, grattis till honom!

idag kannde jag mig inte nyttig alls, borjade med att ata en banan, gott men sen blev det pizza och efter pizzan ben&Jerry glass MUMS! goaste glasses ever! har abra legat i min stora stol och kollat pa film, jag vet att det ar vackert vader ute men har ingen ork. Jag kollade pa en film som jag inte anns minns namnet pa. ska kolla upp det snart. Det var en kul kul, eller inte kul men bra och rolig.!

Haha svar till pappa!
Jepps jag latar mig mellan mina "taigenmig" stunder :P Nej inte riktigt hela tiden men kanns sa!
ok ja fattar exakt vad du menar, har ar det varnt och inte kallt och blott, solen skinder, ja ha kjol o linne pa mig. du forstar va :P ?


skont med nybaddad sang iaf, Tack Fredic for sangkladerna!
   

Fick av Debra en ask med choklad fran autismklubben igar kvall, eftersom ja satt barnvakt ok dom var 22 minuter forsenade hem.. inget som jag tog illa av ja satt ju vid datorn..


Jag vet att det ar stokigt, jag vet bara inte vart jag ska gora av allt skit jag har pa mitt golv just nu. blev ju att jag stallde ner allt bara for att jag skulle sova och kl var mycket och sen pa morgonen behovde jag saker och sen blev det som det blev.!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Men hörru! ligger du bara och latar dig imellan att du tar igen dig? Har du någon värme ute då? Här har vi asruggigt och rätt kallt... brrr...

Värmen i bött och stolsvärmen på i bilen och full fart på vindrutetorkarna... då vet du ungefär va?

Hare jättegött

2008-10-23 @ 21:42:40
Postat av: Frida

Hah vad söta sängkläder :D

2008-10-23 @ 22:38:11
Postat av: Marika

Hm...stökigt du har!! ler

Det är ingen fara med Fanny!! Hon är pigg nu igen!

En chocklad ask vill jag oxå ha!

Kramen på dig Johanna***

2008-10-24 @ 07:45:27
Postat av: emelie

fancy lakan, och läcker chokladask :D

du får leta upp närmaste ikea i usa och handla lite lådor och lägga allt i :) BAAAH ben & jerrys <33

2008-10-24 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0