20/10

Nu sitter jag har har inget att gora kanns det som och har ingen lust att ga ner till gymmet.. det borjar bli lite sma kyligt ute nu sa jag kanner inte for en promenad heller :( vad ar det for fel pa mig?


Ska nog satta mig och skriva lite, lar behovas.

Har mycket o huvudet som jag vill ha pa papper och massa inlagg pa mobilen som jag kommit pa nar jag varit ute och gatt som jag borde satta pa papper ist. ska aven skriva upp saker jag ska gora har i usa, har ju inte sa langt kvar har bara snart 11 manader ;)

ska skicka kort till farmor Sara den anda som inte kan lasa bloggen sa det ar det vard.


Igar var jag i Dc och traffade Frida skont att prata svenska, med nagon som forstar :P

Hon hangde med till mitt hus sen, hon tyckte det var stort. Haha och pa fredag blir det bio med henne, och kolla in hennes hus nu innan hon flyttar :)

Jag kopte en bok av M. Connely finns inget battre :) kopt pa rean mycket battre dar kostade ca 2 dollar :) passar mig bra for da kan ja spara :D  
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0