17/10

Idag har jag vackt debra och barnen dom sov lange, men antar att det var behovligt, barnen hjalpte mig att bli klara genom att vara supersnabba att gora klart allt och at fortare an vanligt. sen var kl fem i atta och debra fragade om jag kunde fixa kaffe at henne (pa starbucks) sa det fixade jag ok nar jag kom hem fem over atta igen med kaffe o brod sa sager hon tack vad snallt du ar klart nu :) sa jag tjanade en timma och tio minuter pa att fixa kaffe at henne och nu ska jag ner till gymmet :) 

Nu ar jag tillbaka har, har hittat min kortlasare igen, hade lagt den i tvattkorgen :S
I morgon halv nio ska jag vara pa en skola som heter Lado dar ska dom intervjuva mig och sa, sen far jag se vilken klass jag far ga i .. spannande!

Jag har kollat pa en film som jag tycker var jatte bra och valdigt interresant namligen "The miracle worker" den far  4/5 J fran mig. det ar en sann berattelse fran 1800-talet, handlar om en flicka som ar dov och blind och en annan tjej som varit blind nar hon var liten ska forsoka hjalpa denna lilla flicka. Se den!!
               

Kollade aven in denna filmen, fast det var i gar. rolig fast boken slar den med hastlangder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0