14/10 Grattis Karolina !

ni far ursakta mig men har inte orkat skriva sa nagot pa senaste, har varit jatte trott hela tiden eftersom jag bytt rum och sover nu i en stenhard sang! Lovar att jag ska battra mig!

Idag fyller lillasyster nr 1 ar, Grattis var det 14? ;)  Paket kommer!!

Sa for att uppdatera er kommer det nu;
11/10 Jobbade jag sent, dvs hela dagen, var i lekparken, taikwondo, art room, mat, bada sen lagga barnen!

12/10 Var jag ledig, da skulle jag in till Frida som jag traffade i sthlm, hon bor inte sa langt ifran mig men jag traffade henne inte eftersom hon inte sag mitt mail och inte hade ja hennes nummer heller.. Jag gick runt i Washington dc och inforskaffade mig lite nya saker, (bilder kommer) sen pratade jag en en tjej som gjorde en sak som jag ska infor skaffa ok. men ska maila henne om det senare. Jag akte tidigt pa morgonen runt tio, kom hem runt sju pa kvallen. metron till W dc tog forvanans vart kort tid (jag trode typ 20 min) jag var dar pa 7 minuter.. snabbt varre! Nar jag kom hem blev det till att gymma lite och kora ett pass yoga mycket skont!
   

13/10 igar sa jobbade jag fran halv ett till atta. Detta hande; Gick upp satt o sloa i soffan, ingen skola idag :D skont!! sa vi tog det lungt hela dagen typ, drog till en MEGA stor lekpark och jag skojjar inte, ta nymanslekparken ganger sakert 5 eller 6 st!! jag glommde kameran hemma, (hur dum ar jag igentligen?) Kom hem at mat och sen drog jag till leksakfaffaren satt dar vid tagbanan en timme typ. dom brukar gora det om det ar for varmt for att vara ute, och det var varmt denna dagen! sen hem igen och jag var mycket trott. bada och natta barnen, fick natta michael helt sj, annars brukar debra komma in och ge medicin innan han somnar man allt fick jag skota igar :) tycker det var kul, han gjorde exakt som jag bad honom, vi laste massa bocker runt tio st. (aj min hals!) men sen skulle jag till pizza hut, mend et var stangt, sa jag pratade med en svenk tjej fran dc och skulle hitta pa nagot men det blev forsent sa jag drog till starbucks ist, men dar var det tomt och jag tankte ga hem da kommer det tva tjejer som jag blev kompis med mycket snalla + att dom bor typ granne med mig eller inte granne men inget langt ifran! KUL KUL!
       


14/10 Har jobbat pa morgonen 1,5 timme fixade barnen,sangarna, tvatten, disken, frukost och det gick sa snatt att jag fick sluta 30 min tidigare dvs jag jobabde bara en timme! sen gick jag upp och sov :) sov hela 25 min... vart lixom NEJ! Debra berattade for mig att pa michaels skola gar det 3 barn, 2 killar och en tjeje, den andra killen (dvs inte m) hans pappas bror eller nagot omkom idag, han korde barnen till skolan och nar han slappt av lilltjejen fick han en hjartattak och dog i bilen. laskigt han var inte gamal.. :(
Men nu sitter jag har och segar, ska snart lagga in lite bilder och efter det ner till gymmet och gora ett avslappningspass :P haha josses kanner mig slappare an jag vet inte vad, och gissa vad jag har pa mig, slappklader :D:D haha hoppas ni inte blir besvikna pa mig dar hemma... men ska battra mig, nar jag fatt tillbaka mitt rum! 

Svar pa komentarer;
Emelie, jag har tranat yoga sen jag kom ungefar, det ar jatte skont nar man hittat taktiken! Tack varma och mysiga :) fast det ar varmt har sa jag vet inte riktigt nar jag ska ha den ena :P


Kommentarer
Postat av: Marika

Kul att se att du lever Skruttan!!! Jobbar & sliter hela tiden. du är så duktig!!

Kramen Marika som har en silverpudel som fick Ck i helgen!! Fråga vad Mona & Nyx fick?? Hihihhhihi

Kramen

2008-10-14 @ 16:06:42
Postat av: Mona P G

sparkar lite på Marika hihi, skönt att höra av dig igen.....det var tommare än vanligt när inte ens bloggen ändrade sig!!

kram kram och puss

2008-10-14 @ 16:23:26
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: emelie

oj, har du testat yoga? hur är det? :P

fina tröjor du har köpt :D

2008-10-14 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0