1/10 ovningskorning

Hej alla dar hemma!

Nu ska jag beratta att jag ska ut och kora bil om fem min for forsta gangen har i usa, lite nervost ar det allt!
Annars idag har jag inget speciellt gjort fixar ungarna pa morgonen, gymmat, sovit i badkaret, last man som hatar kvinnor for tredje gangen, och nu ar ja har ska ut och kora bil.., hoppas att det kommer ga bra!

nu maste jag springa annars aker nog bilen utan mig :P byee ha de bast alla
visserligen blev det ingen korning for att det borjade hellregna :(
   resultatet blev att jag och John gjorde varsit zoo i mitt art room, det var kul det med :)
nu ska jag skriva hela alfabetet pa vaggen i det rummet, och sen rita en jatte bild pa the wiggles och Thomas, ska bli morgondagen projekt.. bilder kommer att laddas upp for nu funkar det att fa over bilderna till datorn.  MIchael ska bara ge mig en mapp forst haha..

se ya tomorrow! PUss (L)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Fan va kul att köra bil i USA, fast det låter rätt läskigt, men ändå. Jag hoppas att det går bra och att du inte kör över någon :P

MVH Sophia

2008-10-01 @ 22:09:59
Postat av: Cecilia Fürstenhoff

hey johanna!



ja åker hem, nästa helg tror ja. ska nog boka flygbiljette hem imorrn. cc hjälper inte till nåt!!



hinner nog inte ses för ja jobbar som vanligt tills ja åker. tyvärr..



kram!

2008-10-02 @ 03:08:43
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: emelie

spännande med bilkörning, men du får berätta mer om det när det faktiskt inräffar ;) jag insåg just att när jag har halkkörning så har det gått en månad sedan du åkte. jag personligen tycker att det har gått jättefort! men jag saknar ju dig inte desto mindre för det :/ pusss!

2008-10-02 @ 10:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0