9/11 helgen ar forbi.. Och Grattis pappa!

Nu ar snart aven denna helg forbi, har kommer lite vad som hant i helgen...
 
Grattis pappa pa farsdag! saknar dig Kramar din dotter

i lordags ringde jag till Frida, hon kom hit och sovde over igen.. Det ar himla kul med henne! garvar ihal oss hela tiden... men vi gor aven vattiga saker ok. men iaf lordag morgon skola till halv tva, sen gick runt o vantade pa att F skulle sluta sitt au pair mote, sen kom hon iaf runt 4 da vi tog en ganska lang promenad till den stora bokaffaren, kollade runt och gjorde annu ett beromt inpulskop denna gang en Ipod shuffel (stavas?) haha det blev en gron till mig och en bla till F  som ska anvandas pa promenad och traningar.. sen kopte jag en stampel till skrapbooking (stavas?) och lite andra coola saker som jag ska utforsta i kvall nar jag ar pa mitt rum. sen fick vi annu mer inpuls saker pa skallen och drog helt plotsligt in pa en affar och fragade efter vart narmaste bion lag. Sa bio blev det, madagaskar the escape from afrika? eller vad heter den.. rolig film, vi kanske cheeskake inne i biografen.. GOTT!! men man kande sig tjock efter at vi hade ju popkorn och massa mer :D sen nar vi skulle hem, gick det ingen buss haha nehe men da var det bara att ta en promenad till det var jatte skont. tog val 40-50 minuter hem. innan vi skulle sova fick vi for oss att kolla pa alla saker i handvaskorna.. jag hittade 54 dollar i min hahah :D RIIIK :P (eller inte) sen sov vi.
 
Idag pa sondagen sa gick vi upp, kakade frukost, kollade om det funkade med ipoden, (gjorde det inte) sen hittade jag mitt minneskort till mobilen, dock ar alla bilder inte fina.. mycket sudd o skit bilder.. vi satt har ett par timmar, sen gick vi ut och gick efter som solen sken och det var skont att ga runt i kortbyxer och t-shirt!!!  KANN PA DEN sen borjade jag jobba kl ett, F var kvar anda till fem typ da jag korde henne till taget. vi har bakat brownies idag kakade nastan upp allt idag ok :P hah vi ar riktiga tjockisar :D sen har det inte hant sa mycket jag har nattat M och sen plockat lite i kallaren, kikat in i rummet dar babisen ska sova :) ser jatte mys ut Hon ahr fatt stor stor sang!!  :) langtar tills hon kommer!

Nu ska jag sova eller iaf ska forsoka stalla upp tv dar den ska sta sa jag kan fotoa en bild at er dar hemma :) kommer nog i morgon eller dagen dar efter! bye bye bye Puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0