7/11 piss dag, hatar!

Idag jobbar jag latta tider skont skont en timma pa morgonen och tva timmar pa kvallen...

sa jag fixade J och M infor skolan idag. sen gick jag och hamtade lite papper jag skulle fylla i eftersom jag skulle gora testet till korkortet idag. nar allt ar ifyllt och debra fixat mig vagbeskrivning dit sa aker jag.. ar skit nervos och vet inte vart jag ska mer an vad det star pa pappret... suck, man inser redan nu att jag ar helmisslyckad. nar jag val hittat fram dit och fixat alla papper an en gang far jag sitta och vanta i 65 minuter.... kul? NEJ!!!!!!!! sen var det bara att satta sig med ett papper och svara pa tva fragor men en aklig gammal gubbe som sitter vid samma bort och stirrar pa mig iaf jag skulle fuska... Hatar, fatta jag blev stressad.. Ja och nar ajg ar klar lamnar jag in papperna och satter mig och vangtar 25 minuter till for att dom sak ratta skiten, da har jag ett fel, kul kul man MASTE vara felfri.. da det det bara att aka hem igen... PIss dag, nu gar jag och lagger mig!!!!

Kommentarer
Postat av: Mona P G

så ja, på't igen bara!! kram

2008-11-07 @ 21:33:30
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Mormor

Nu är det bara att ta nya tag. Nu när du vet hur det fungerar så går det lättare nästa gång. Håller tummarna.

Kramar från oss.

2008-11-07 @ 21:59:34
Postat av: Farmor

Jag håller också tummarna.Du måste nog pröva på nåt besvärligt , det har väl gått jättebra allting hittills!

Jag har kokat julskinka i dag , kanske lite tidigt. Vi ska äta julbord här i morgon ,för att Patito ska få vara med innan han åker tillbaka till Chile på måndag.

Hej då och var rädd om dej! Kram från farmor

2008-11-07 @ 23:19:17
Postat av: Marika

På´t igen Bettan!! Fixar du!!!!

Kramen Tant Marika

2008-11-08 @ 16:00:53
Postat av: emelie

åh vännen, va jobbigt för dig :( satans amerikanska mögelgubbar! åt helvete med dom och prova igen! du lär fixa det, det tror jag :) ett fel, pfft. hur kan man va så petig? :s har halva usa klarat av att ta körkort inklusive ett x antal korkade kändisar, som uppenbarligen inte kan trafikreglerna, kan du ;)

2008-11-08 @ 19:52:38
Postat av: Siw

Jag tror du fixar det nästa gång Johanna, jag vet hur duktig du är.

Kramisar

Siw

2008-11-09 @ 08:27:36
Postat av: Veronica

livet är nt alltid kul:/, men man får ju hoppas att de går bättre nästa ggn (: , kraam familjen Maxe

2008-11-12 @ 19:32:37
Postat av: Anonym

livet är nt alltid kul:/, men man får ju hoppas att de går bättre nästa ggn (: , kraam familjen Maxe

2008-11-12 @ 19:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0