6/11

 Idag har jag varit trott, inte kunnat sova i natt och just nu gar jag rint i mjukisklader...
Jag gjorde iordning M i morse. Forst borstatanderna sen kla pa, ge medicin, fixa frukost. Han ater bara rostat russinbrod... sen blev det till att aka till starbucks och kopa kaffe, sen hem och sen sluta. slutar oftast en 30-40 minuter tidigare pa morgonen an vad schemat sager, eftrsom jag ar sa snabb :P

Nu ska jag borja jobba snart, har suttit och kollat pa olika pyssel hela morgonen. Nagon som kan hjalpa mig att komma pa nagot roligt pyssel?

Nu har jag slutat, det har varit en jobbig dag, kanner mig helt seg.. men har iaf andrat om i mitt rum, sa nu ar det bara tvn som ska pa plats :) ar skit nojd!! nu men ska det sovas i morgon jobbar jag bara morgon en timma och kvall 2-3 timmar :P skooooooont puss

Kommentarer
Postat av: emelie

bilder på ändrade rummet ja tack :D

finns inte pärlplattor i usa? klassiker ju ^^

2008-11-07 @ 13:18:21
Postat av: Sophia

har du börjat dricka kaffe??????? :O

håller med emelie, pärlplattor är ju guld ;)

Puss

2008-11-07 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0