4/11 dagen da alla rostar

Ja idag ar alla ivag och rostar, hoppas Obama vinner.. inte for att jag ar insatt men han later bast..

I morse jobbade jag lange anda till 10.45 Debra var ivag och rostade.
Sa jag vaknade 7 och fixade M sa han var klar till skolan sen fixade jag tvatt och diskmaskinen, sen blev det tv tittande en stund. J vaknade runt fem over atta da blie det att fixa honom, vi skulle ga till lekparken, han hade inte skola idag! sa nar han var klar tog vi pa oss alla klader och gick ut till den stora lekparken, dar var vi en stund.. vi gick hem lagon sa att vi  var hemma fem minuter innan Debra. dvs 10.40. Nu sitter jag har har ledigt till 2, och da kommer Alexander hit... hoppas vi akn vara ute och leka da, for er som itne vet ar Alexander   Johns playdate idag.

nu blir det gymma inte riktigt en timme men kanske 40 minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0