27/11 Thanksgiving!

Idag ar det thanksgiving, detta innebar middag hos "farfar" och eventuellt ett party innan med massa mat men det vet jag inte an om jag ska med pa kanske maste vara hemma med lilla M. skriver mer nar dagen ar slut och jag hoppas att jag har en massa bilder da ok!

Givetvis maste jag gora er besvikna, min kamera dog sa har inte direkt nagra bilder har en bild pa min bordsskylt och en bild pa toanstapeter som var jatte sota enligt mig. dom tva bilderna kommer upp i morgon nar jag sovit klart. God natt :( ps, jag vill ha en ny kamera i julklapp alla som ser detta  :P

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jaa, det ser jag framemot, förresten är det ett fint kort på dig.

2008-11-27 @ 15:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0