23/11

Skolan ar bra mormor, gjorde mitt mittterminstest igar. den kursen jag haller pa att ta gar ut oa att men maste ha 70% av hela kursen dvs allt inraknas narvaro, laxor, testet och det kommande testet som ar pa slutdagen. Jag kan ju saga att jag inte behover oroa mig for att inte klara det, jag fick 69 pa forsta testet och da hade jag missat ett helt kapitel nar jag var sjuk, dom tar visserligen inte hansyn till det om jag missar saker men hon sa att pa stora testet kommer du klara galant, ska bara plugga hemma och gora 4 kapitel tills nasta lektion... kul njea men vart.. Ja! har tva veckor pa mig eftersom thanksgiving ar har snart och da ar man ledig fran skolan :) for att tillagga var halva klassen bara runt 50-55% pa testet och sen ar det nagra som inte var dar och nagra av dom som var dar fick ganska bra %tal. Jag hade 3 bast i klassen sa min larare :) haha coola jag ;D

Igar var jag som sagt och handlade med mina vardforaldrar, min vard pappa sa att han skulle betala och att han aven skulle se vad jag ville ha innan.. visst tankte jag, sa Debra borjade plocka pa mig massa saker josses tankte jag nar jag fortfarande gick runt o kollade efter saker och bar kanske pa 13 plagg sen hade hon nagra hon bar pa ok... Jaja, gick o provade och hittade en del skona trojor som ja kan ha nar jag jobbar som min vard pappa sa. Han hittade forresten en toppen skon troja som tydligen var "inne" i usa just nu, men som jag inte sett sa mycket men vet att debra har nagra sadana, nagon kannd stylist som gjor dom tydligen. Men for att komma till saken, trojan kostade 110dollar (dvs ca 880kr) allt som allt kostade det 320 dollar (dvs ca 2500kr) och han fragar om jag inte vill ha nagot mer, ja ba nej tack detta ar nog ganska bra dom 4 trojorna som jag bestamde mig for... sa jag har fatt fyra trojor for 2500kr wiie!! Sa idag ar jag glad :D:D   bilder kommer!

Igar kvall ringde jag aven till Nelly och fragade om hon ville hanga med pa bio, sjalvklart!! sa vi drog till Ballston och kollade pa rolemodel (stavning?) Filmen var skit bra, skrattade nog mer an att vara tyst!! sa klockren!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha herregud vad dom skämmer bort dig ;P

2008-11-23 @ 18:27:15
Postat av: PeO

Hihi... kul att du verkar klara engelskan bra då! Det får du väl fira med lite muffinskalas då..

PS glöm inte att berätta historien om två muffins!

hare gött :o)

2008-11-23 @ 19:13:34
Postat av: Farmor

Hej!

Grattis till engelskan! Tänk om du kunde överföra lite på mej. Jag vågar ju inte ens ringa dej, efter erfarenheten från Australien.

Kram från farmor

2008-11-23 @ 23:23:57
Postat av: Oscar

Vaaad kul du verkar ha det =).. sjukt nice värdfamilj med ;), i am impressed.. Syns snart ^^ haha aja typ :D

2008-11-24 @ 01:59:03
URL: http://slowboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0