21/11

Jag har da en valdigt sot lillebror :) eller alla mina syskon ar sota men haha Micael kan det dar med att komentera sa man blir superduper glad :D hur ska jag nu kunna somna nar jag last denna komentar :) ar glad med hela kroppen :D:D

Men iallafall, idag ahr jag sett Hsm 3 haha satt ensam i hela biosalongen, skont det och bion kostade 6 dollar (ca 45 kr) niceigt varre, bade skrattade och grat sot film!

Just nu sitter jag och vantar pa att mina vard foraldrar ska komma hem, sen ska jag sova och i morgon blir det skola och sen ut och shoppa med min vardpappa, haha josses allt ar sa kul har, onskar bara att alla nara o kora kunde vara har med mig i detta hus och uppleva allt jag gor! fler borde ta chansen att aka som au pair. Det ar himla trevligt!!!

Kakade just glass muuums for Ben and Jerry, det ar sa jatte gott ska nog ta lite mer :} hehe

i morgon kommer jag beratta om hur shoppingen var och vad jag (om jag) inforskaffat for nagot... Bye och god natt alla hemma i kalla sverige

Kommentarer
Postat av: Kerstin & JumJum

Vi tackar sååå mycket :)

och, ja vi har haft ett fantastiskt 2008!

och, ja det är kallt oxå!

Ha det bra!

2008-11-23 @ 10:35:05
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Mormor

Det låter som ett gott tecken att dom vill att du skall läsa i stället för mamman, då gör du ett bra jobb.

Hur går det på skolan? Läste din berättelse men "skam te sägandes", så kanske jag inte förstod allt, men den var säkert bra.Idag är det riktigt kallt,5 grader i morse, så nu gäller långkalsong och mössa, ha ha.

Kram mormor

2008-11-23 @ 14:14:37
Postat av: Sophia

HAHA, kul att sitta själv i en biosalong! :P men hsm 3 är grymt bra!! älskar musiken!!

KRAM

2008-11-23 @ 18:57:03
Postat av: Micael stjärnan Plånborg ;)

hahaha de e bra de ;)

2008-11-26 @ 17:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0