19/11

Jobbtider for dagen 7,15-8,15  -  12-7,30
Mona mona, jag menade inte att det ar jobbigt att jobba eller att vara har, men dom tva ungarna ihop det ar varre an alla barn som finns pa fagelvik tillsammans. hoppas du forstar, men det gick iallafall bra...

Idag ar M sjuk :( haha detta ser ju bra ut, eller lite lixom! J ar iallafall i skolan idag.

Igar kvall nar jag o M laste god natt sagor sa var det han som laste for mig, han gor sa stora framsteg och jag blir sa glad :D

Grattis pappa till jobbet, stora kramar

Nu ska jag jobba, bye bye..

Kommentarer
Postat av: Mona P G

hm vänta du bara, du kommer uppleva värre barn!! BRA ta tag i livet du och japp här ska firas!

2008-11-19 @ 15:31:50
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: emelie

hej. mail funkar inte på denna datorn, men jag klarade det inte :/ han sa att jag körde på fel sätt i rondeller. men grejen var att jag körde så som min körlärare har lärt mig! tack liksom :s annars hade jag klarat det. så nu ska jag boka körlektion inne i stan på en annan skola, och sen ny uppkörning så trodde tom. inspektören att jag skulle klara det efter rondellträning :)

2008-11-19 @ 20:30:21
Postat av: Mormor

Jag har fått uppfattningen att det är snälla och lugna barn som du får ta hand om, men det var kanske fel. Säger som Mona, vänta du bara ha ha ha.

Hur är det med ögat, förstod att du hade fått några roliga piller så att det kändes bättre, eller???

Ha det så bra

Kram, kram

2008-11-20 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0