18/11

Jobbtider for dagen: 7.15-8.15    10.30-8.00
Jobba jobba hela dagen, har tre timmars rast.. kul, nej hinner itne pa med en powerwalk eller gymmet. Det kommer bara bli stressigt :(

Morgonen borjade bra, vakte M och gjorde honom klar med allt, han har fodelsedagskalas i skolan idag :) och sen ska dom gora en pjas om en dam som inte vad radd for nagonting. vi har ovat igar kvall han o jag :) hihi Det kommer han klara galant !

sen fixade jag J han ska aka o kolla pa pjasen sa han har redan akt han med, en timma tidigare an vanligt.. men bra for mig nu kan jag ga ner o sova en extra timma!

A kommer over o leker med J idag, vi ska vara ute och springa av oss all sprattel och skrik...hur jag nu ska klara av det?!

Kommentarer
Postat av: Mona P G

hm förstår inte vad du klagar över.....du har väl typ rast mer än jobb....så jobba på du....du får inte komma hem och vara gnällig på det viset....lite glada barnskrik är väl härligt....varför kollar inte du på teatern? Utan du sover i stället....nu fattar jag inget...



kram MOna

2008-11-18 @ 18:22:42
URL: http://www.dreamsinred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0