17/11

Ja hejsan alla, jag ar har idag igen :)

Emelie toot.. vad det nu heter ar en godig, dessutom valdigt god sadan :)

Men iallafall, har kakat frukost nu och alla ar ute ur huset dvs M ar redan i skolan och J gick just med sin mor ut till bilen. sa har sitter jag helt sj, ska snart ta min lilla powerwalk ner till postkontoret.

igar var det fest har igen, for M denna gangen.. Fodelsedagsfest, massa barn och vuxna har och massa paket men han oppnade inte alla utan han tar nagra pa onsdag nar han fyller pa riktigt.
Och efter att allt var slut, sa kollade jag o Debra pa massa bilder fran karlsborg och pa mina kompisar och alla hundar osv.. sen satt vi och pratade valdigt lange om hur M blev autistisk och hur vi ska losa det och fa honom "aterstalld" och jag har fatt lite spec. tips och sa det ar kul att lara sig mer om sadant :) 
Nar vi sitter och kollar pa bilder kommer stora M ner och kolla han med och sen sager han "Hanna do you want to walk the dog if we get one?" Ja svarar skit snabbt sjalvklart jag kan gora det :D sen pratade vi om hundar och om dom ska eller inte ska skaffa en, jag ar pa M;s sida sa det blir nog en hund inom nagra manader :D fast ingen pudel utan nagot annars som liknar en pudel. (minns ej namnet) sen partade vi vidare om allt o lite till. sen sooova


I morse nar jag vaknade gick jag o vakte lilla M det forsta han sager ar "nine dooogs ! " haha han ar for gullig, jag visade en bild pa nagra av hundarna och vi raknade till 9 hundar pa samma bild, han ar helt inne pa hundar just nu :)

Men nu blir det powerwalk, byebye

hemma igen efter en timmas powerwalk, nu ska kollas tv har i usa :) haha och lasa om autism och Jenny McCarthys fall... bye again

Svar till Johan; Ja antagligen eftersom dom inte kan ha katt.. nej inte an eller jag har sett det nagra ganger pa langt hall, men ska nog ta en narmare titt nagon dag :) saknar dig<3

Kommentarer
Postat av: johan

åå ska dom också skaffa sig ett korkat djur med;)heheXD har du varit och kollat på vita huset än eller?



pöss

2008-11-17 @ 17:21:15
Postat av: emelie

om du ska ut och gå med en hund måste du ju hitta någon slags skog för den :P kasper mår dåligt här :( sprungit ut och in hela morgonen. vi tror att det var något fel på grisöronen vi köpte.

2008-11-18 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0