15/11 nytt inlagg

Hej igen alla, nu mar jag toppen for jag gar pa piller HAHA nej jag ar ingen pillerknarkare men har fatt piller jag ska kaka var 4;de timma, dom ar hur coola som helst roda lilla och vita tror jag om jag inte minns fel. kanns skit bra efter ett tag nar man tatt dom :D haha nu tror ni sakert att jag ar hog eller nagot men va sjutton, jag ar lika ohog som vanligt!!

Nu ar det musik i hela huset eller inte pa overvaningen men overallt annars, fest har eller ja middag eller nagot med mar iaf, det sitter 14 pers + Debra o Michael, Bing och bartendern ska ok ata, sjukt mycket mat. sa var det dax for min tur att kaka, BLLLAAA forsta jag verkligen inte gillat, men kanske ar for att jag ar som jag ar, men det var iaf kykling i nagon form av sas och finare pasta till med samma smak, uurk verkligen inte gatt MEN jag SMAKADE PA ALLT!! sa kom inte och sag "men hade du smakat da?"

Toppen dag idag ananrs da, jag pratade ju med Micis :) gud vad glad jag blev ar fortfarande glad sitter o sma ler for mig sjalv, du ar en av varldens bastaste broder (L) karlek till dig dig get :D hahaha "akta sa att ingen tar pa dig" /Syrran hoppas han nu laser detta... (?) Mona o pappa ar for roliga, mona slar nummret hit o sen kastar over telefonen till pappa for hon ar radd att debra ska svara HAHAHAHAHAHA ibland altsa... sen pratade jag bort nastan 2 timmar till hemlanden, det var skont. pratade om allt o da menar jag allt. tex att om nagon ska komma o halsa pa far det absolut inte vara Karolina for lakarvarden ar sa dyr har haha, stella, inbrott valdigt skumma inbrott, mat, vader, farmor Sara och valdigt mycket mer :D         Det var mycket uppskattat och jag onskar min pappa all lycka pa vagen :) han vet nog vad jag menar

Och en an gang har jag tappat bort min kortlasare :S fy mig jag lar ha samsta minnet ever.. ett under att jag minns att jag ar fodd... suck, nar jag hittar den kommer det bilder pa saker jag och barnen gjort idag, ja jag jobbade even om jag var sjuk och det gick bra. vi har byggt med brio tagbana, mycket roligt minns nar man var minder :)

sen kommer sjalvklar bilder pa bade piller och nyinkopta vaskan for 54 dollar :D


Nu ska jag nog sova lite, har lite att gora i morgon :) sa alla var beradda pa att i morgon ar jag sten frisk igen, for jag tanker inte vara sjuk langre!! Bye alla Puss o god natt

Kommentarer
Postat av: JumJum

Hej, alltså vi vann!!!

Bli nu frisk fort.

2008-11-16 @ 08:54:44
URL: http://jumjumokanel.bloggagratis.se
Postat av: Mona P G

haha du är kul, men vi hade oxå kul här, bara så du vet! I dag är det grått och trist här, ska med Karin ut till Linda och kolla på deras Julmarknad. Lina och Lindas svärmor samt svägerska har gjort en massa fina saker som dom nu säljer! Sedan kommer Marika och ska klippa Vikkan...puss och hej leverpastej! Bli frisk som en sej, hahahahahahha

2008-11-16 @ 09:35:45
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: emelie

haha, minns du för ett par år sen då alla vi träffade när vi var ute trodde att vi hade druckit? jag kom bara att tänka på det nu ;D

men skönt att du mår bättre! hade inte vart roligt att genomlida en fest när man är sjuk kan jag tro :P

du jag måste bara fråga, har du gått upp i vikt något sen du åkte dit? påverkas du av den feta maten? ;) en typ, kompis kompsis till mig var i usa i två veckor för ett tag sedan. och frukosten de satte i sig var fan inte energisnål den :P

2008-11-16 @ 10:32:25
Postat av: johan

hoppas du blir frisk av värsting pillrena då;) saknar dig!

krya på dig!

2008-11-16 @ 10:50:54
Postat av: Marika

Hahahaha, våga inte Mona prata?? Engelska kurs till Mona i julklapp vore väl något?

Hoppas du blir frisk utav piller nu då!!

Idag ska jag & Viccan till Karlsborg. Ska bli kuligt!!

Kramar Marika

2008-11-16 @ 11:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0