12/11

Jag funderar o funderar, det kanns som det ar det anda jag gor har borta i usa. Det ar julklappar o fodelsedagar, vill ok jobba extra nagonstanns och sa vill jag vara snall o skicka allt som alla vill ha hem till Sverige.. uurs gar inte sa bra ihop allting..


Men har kommit fram till att jag ska nog borja ha tavlingar har pa bloggen..har sett en del andra som har det..
Det gar ut pa att man ska lagga in en kommentar vilken som helst, och sen raknar jag alla kommentarer for att se hur manga det ar, sen fragar jag nagon i narheten om ett nummer i mellan, sen far den kommentaren som har det nummret i listan ett paket :) men sjalva funderingarna ar mest, vad ska vara tavlingpriset? Sa om du har nagot bra forslag ge mig en komentar sa kan jag borja med mina sma tavlingar. Det kan vara vad som helst som du/andra skulle tycka vara kul att fa pa posten en vacker dag.

Nu ska jag sova och i morgon hoppas jag att jag fatt manga komentarer, annars vet jag itne vad jag gor!! (L)

Mona det var inte sa jag menade, jag kommer lotta ut nagon liten sak da o da, och jag vill ha forslag pa vad det kan vara..


Hej igen. Nu osregnar det har sa jag satter mig har en stund. ska snart ga till art room och gora nagot kreaktivt, men tankte bara saga till er dar hemma att jag har valdigt ont over mitt hogra oga och det gor ont i ogat ovre del, hoppas det gar over snart. :(

Kommentarer
Postat av: Mona P G

öööhhh skulle våra kommentarer göra att du får mer pengar? Nu tror jag ingen fattar ngt, förklara bättre!

Tror nog du klarar dig fint på dina pengar varje månad! Passa på och njut av ledigheten och se dig om kring, häng på en massa saker, sitt inte hemma och dega!!! kram på dig från en som ska åka och jobba!

2008-11-13 @ 07:17:11
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: Morfar Leif

Du har nog flörtat för mycket kanske ???????

I morgon får du använda vä. öga.

Sett något snyggt kanske(bilar alltså). Ha!Ha!

2008-11-13 @ 17:53:18
Postat av: Mormor

God middag.

Fina bilder, särskilt grisen ha ha. Är det en spargris eller??

Maten såg inte så pjåkig ut den heller. Säger som Mona, passa på och njut och se dig omkring när tillfälle ges.

Ha det bra, många kramar från mig.

2008-11-13 @ 19:10:31
Postat av: Mona P G

eller för mkt tv kanske, blir det inte bättre får du kollla upp det med en läkare...kan ju vara ngn form av överansträgning

2008-11-13 @ 20:30:57
URL: http://www.dreamsinred.se
Postat av: emelie

haha du saknar dina gamla vanor, dvs att jobba ungefär hela tiden? ;) pengar så det räcker rullar ju in för dig, och du är i USA förfasen! möjligheternas land blabla. hitt på något ^^

jobbigt med ditt öga där.. tror som alla andra att ögat är överansträngt. om man är på på platser som man kollar runt på mycket, som tex. din promenad nu då, så får man ont i ögat/ögonen. tro mig, det hände mig när vi var i köpenhamn. och det går över :)

2008-11-16 @ 10:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0